Wersja archiwalna 2013-09-27 17:50:45
Wójt Gminy Załuski zaprasza do składania ofert na zadanie pod nazwą "Budowa indywidualnych przydomowych oczyszalni ścieków na terenie Gminy Załuski" do dnia 30.09.2013 do godz. 10.00
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Załuski: BUDOWA INDYWIDUALNYCH PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ZAŁUSKI
Numer ogłoszenia: 375582 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA INDYWIDUALNYCH PRZYDOMOWYCH OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW NA TERENIE GMINY ZAŁUSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Budowa indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Załuski Przedmiotem zamówienia jest budowa 110 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Załuski o wydajności do 5 m3 na dobę, pracujących w technologii osadu czynnego wspomaganego zanurzonym złożem biologicznym wraz z niezbędną infrastrukturą towarzyszącą, w tym: urządzeniami do odprowadzenia oczyszczalnych ścieków do gruntu (drenaż rozsączający lub studnia chłonna), przewodami i studzienkami kanalizacyjnymi, przepompowniami ścieków, studzienkami rozdzielczymi i zbiorczymi, wywiewkami wysokimi i niskimi, instalacją elektryczną z automatycznym sterowaniem procesów oczyszczania. Zamówienie obejmuje dostawę, montaż urządzeń i wyposażenia, przyłączenie kanalizacji sanitarnej na terenie posesji wraz z odprowadzeniem oczyszczonych ścieków do gruntu za pomocą drenażu rozsączającego lub studni chłonnej, przeprowadzenie rozruchu technicznego i technologicznego oraz wykonanie wszelkich robót zgodnie z projektem budowlanym, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz niniejszą SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne - roboty budowlano - montażowe - roboty elektryczne - obsługę geodezyjną związaną z budową przydomowych oczyszczalni ścieków Ponadto w ramach zamówienia należy: - uporządkować plac budowy do stanu poprzedniego (wywóz gruntu, niwelacja terenu) - naprawić zniszczony podczas wykonywania robót teren zagospodarowany kostką brukową, nawierzchnią betonową, itp. - rozebrać istniejące bezodpływowe zbiorniki na ścieki lub wyjąć zbiorniki na ścieki do dalszego wykorzystania - usunąć kolidujące drzewa - przeprowadzenie rozruchu oczyszczalni - wykonanie analizy ścieków surowych i oczyszczonych dla 20% oczyszczalni losowo wybranych przez Zamawiającego. Termin wykonania badań zostanie określony przez Zamawiającego. - wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej - przeszkolić użytkowników 2.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, zestawieniu lokalizacji przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Załuski oraz przedmiarze robót. Mapki lokalizacyjne opracowane odrębnie dla każdej oczyszczalni dostępne są u Zamawiającego..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.11.00-1, 45.31.12.00-2, 45.31.71.00-3, 45.11.12.00-0, 45.11.11.00-9, 45.23.31.42-6, 45.31.71.00-3, 45.31.73.00-5, 45.23.24.23-3, 45.23.24.40-8, 45.23.31.42-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium: Przed upływem terminu składania ofert wymagane jest wniesienie wadium w wysokości: 40 000, 00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych zero groszy). 2. Forma wadium: 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007, Nr 142, poz. 275 z późn. zm.). 2) Wykonawca wnoszący wadium w formie, która ze względu na obowiązujące przepisy może zostać wystawiona jako terminowa (np. gwarancja ubezpieczeniowa), jest zobowiązany do niezwłocznego przedłużenia jej ważności w przypadku, gdy będą tego wymagały warunki prowadzonej procedury zamówienia.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ).
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Na potwierdzenie ww. warunku Wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną (w ramach jednej umowy z Zamawiającym), której przedmiotem była budowa min. 70 szt. przydomowych oczyszczalni ścieków, odpowiadających swoim rodzajem i zakresem przedmiotowi niniejszego zamówienia, tj. opartych o osad czynny wspomagany zanurzonym złożem biologicznym (Załącznik Nr 4 do SIWZ) z załączeniem dowodów, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunku: Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (Załącznik Nr 2 do SIWZ). .
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi, których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane w specjalnościach: a) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub w zakresie sieci i instalacji wod.kan. - uprawnienia bez ograniczeń (1 osoba), b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - uprawnienia do 1 kV (1 osoba) (Załącznik Nr 5 do SIWZ).
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku: Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000, 00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych zero groszy)
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich;
-
inne dokumenty
2. Wykonawca, oferujący urządzenia równoważne, zobowiązany jest załączyć do oferty Wykaz kluczowych materiałów i urządzeń równoważnych (Załącznik Nr 7 do SIWZ) wraz z dokumentami, z których będzie wynikało, iż zaproponowane urządzenia lub materiały równoważne posiadają nie gorsze parametry techniczne, eksploatacyjne i jakościowe, niż materiały i urządzenia ujęte w dokumentacji projektowej (w szczególności: karty katalogowe z rysunkami i opisem technicznym, certyfikaty lub aprobaty zastosowanych materiałów lub urządzeń), z jednoczesnym złożeniem oświadczenia o spełnieniu warunków równoważności materiałów i urządzeń określonych przez Zamawiającego. 3. Wykonawca musi załączyć do oferty aprobaty techniczne na wszystkie proponowane oczyszczalnie, które zostaną zamontowane w trakcie realizacji zamówienia oraz atesty i certyfikaty na wszystkie urządzenia i materiały.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 8 do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą : treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa , to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.. 4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (zał. Nr 10 do SIWZ) 5) Wypełniony kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
5 Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) zmiany adresu Wykonawcy, 2) zmiany nazwy firmy Wykonawcy, 3) wystąpi konieczność zmiany konta bankowego Wykonawcy, 4) wystąpi konieczność zmiany kadry przewidzianej do realizacji umowy (zmiana kluczowego personelu Wykonawcy lub Zamawiającego) 5) w przypadku konieczności zmiany przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy, 6) wystąpi okoliczność, której nie można było przewidzieć podczas zawierania umowy, a która uniemożliwia realizację umowy w jej pierwotnej treści, 7) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia nowego podwykonawcy, 8) wystąpi konieczność przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia spowodowana: a) zmianą dokumentacji projektowej w przypadku wystąpienia konieczności jej zmiany, m.in. w zakresie aktualizacji rozwiązań projektowych z uwagi na postęp technologiczny, z powodu wad ukrytych, istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektowej również polegających na niezgodności z przepisami prawa, b) siłą wyższą lub innymi okolicznościami niezależnymi od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, c) wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających zachowanie technologii wykonania robót d) wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej. Fakt ten zostanie potwierdzony wpisem do dziennika. e) nie uzyskaniem decyzji administracyjnych, uzgodnień, opinii, niezbędnych do zakończenia prac stanowiących przedmiot umowy, pomimo złożenia kompletnych wniosków do właściwych organów w terminach przewidzianych w odpowiednich przepisach na ich wydanie, f) zmianą przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy i mających wpływ na zakres lub termin wykonania przedmiotu zamówienia, g) przedłużeniem, w stosunku do terminów określonych przepisami prawa, czasu trwania procedur administracyjnych, mających wpływ na termin wykonania przedmiotu zamówienia, a nie wynikających z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, h) wystąpieniem konieczności wykonania robót zamiennych mających wpływ na koszt i/lub termin realizacji zadania podstawowego, i) zaistnieniem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy, j) ujawnieniem wad opracowania projektowego, o których Zamawiający nie posiadał wiedzy, a które mają wpływ na termin lub koszt realizacji przedmiotu zamówienia, k) nie przekazaniem Wykonawcy przez Zamawiającego dokumentów budowy, do których przekazania Zamawiający był zobowiązany, l) wstrzymaniem przez Zamawiającego wykonania robót nie wynikających z okoliczności leżących po stronie Wykonawcy (nie dotyczy okoliczności wstrzymania robót przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego w przypadku stwierdzenia nieprawidłowości zawinionych przez Wykonawcę). m) w razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy n) inne uzasadnione przypadki, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Załuski Załuski 67 09-142 Załuski pok. 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Załuski Załuski 67 09-142 Załuski pok. 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Działania Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego PROW na lata 2007 - 2013 zgodnie z umową o przyznanie pomocy nr 00214-6921-UM0700214/11 na realizację operacji pn. Budowa indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Załuski zawartą z Samorządem Województwa Mazowieckiego z siedzibą w Warszawie w dn. 28.06.2013r..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Specyfikacja z załącznikami:
siwz_przydomowe_oczyszczalnie_etap_drugi_1.3.doc
Projekt: projekt_budowlany.doc
Specyfikacja techniczna: specyfikacja_techniczna_wykonania-aktualizacja.pdf
Przedmiar: przedmiar_oczyszczalnie.pdf
Kosztorys ofertowy: kosztorys_ofertowy.pdf
załączniki do projektu
mapy_cz._1.pdf,mapy_cz._2.pdf
mapy_cz._3.pdf
mapy_cz._4.pdf
mapy_cz._5.pdf
mapy_cz._6.pdf
mapy_cz._7.pdf
mapy_cz._8.pdf
mapy_cz._9.pdf
mapy_cz._10.pdf
mapy_cz._11.pdf
UWAGA
ZAMAWIAJĄCY ZMIENIA TERMIN SKŁADANIA OFERT NA DZIEŃ
03 PAŹDZIERNIKA 2013 ROKU DO GODZ. 10.00
Ogłoszenie powiązane:
1. Wykonanie robót budowlanych dla inwestycji pn. Budowa indywidualnych przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Załuski Przedmiotem zamówienia jest budowa 110 sztuk przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Załuski o...
Termin składania ofert: 2013-09-30
Numer ogłoszenia: 381758 - 2013; data zamieszczenia: 19.09.2013
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
Ogłoszenie dotyczy: Ogłoszenia o zamówieniu.
Informacje o zmienianym ogłoszeniu: 375582 - 2013 data 16.09.2013 r.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Urząd Gminy w Załuskach, Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, fax. 23 6619013 wew. 114.
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
- Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst: IV.4.4.
- W ogłoszeniu jest: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Załuski Załuski 67 09-142 Załuski pok. 8..
- W ogłoszeniu powinno być: Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.10.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Załuski Załuski 67 09-142 Załuski pok. 8..
PYTANIA I ODPOWIEDZIpytania_i_odpowiedzi.pdf
Pytania i odpowiedzi część druga pytania_i_odpowiedzi_czesc_druga.pdf
Pytania i odpowiedzi część trzecia pytania_i_odpowiedzi_3.pdf
Pytania i odpowiedzi część czwarta wyjasnienia_tresci_siwz_nr_4.pdf
UWAGA ZMIANA SIWZ zmiana_siwz.pdf
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
- Data udostępnienia w BIP: 2013-09-27
- Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-09-27 17:50:45
- Liczba odsłon: 2826
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: