Wersja archiwalna 2011-12-12 13:39:54

                                                                                                                 Załuski dn. 12.12.2011 r.            

                                   Do wszystkich Wykonawców nr post.: 271.14.2011

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:” Zakup 6 tablic interaktywnych dla potrzeb projektu „ Uczę się dla siebie” .

ZAWIADOMIENIE

o unieważnieniu postępowania

Gmina Załuski , działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 ), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:” Zakup 6 tablic interaktywnych dla potrzeb projektu „ Uczę się dla siebie” .

Podstawa prawna

Podstawa unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt. 7 w związku z niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego unieważnia się w/w postępowanie.

UZASADNIENIE

Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 1 ustawy Pzp jest zobowiązany do opisania przedmiotu  zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący,  za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń , uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.

W związku z powyższym Zamawiający doprowadził do sytuacji ,w której wpłynęły dwie oferty , a każdy z Wykonawców inaczej zinterpretował wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu Zamówienia. Zmawiający chciał otrzymać 6 tablic interaktywnych wraz z projektorami , których nie wymienił w opisie zamówienia traktując je jako część składową  tablic, jedynie podał ich  wymagania techniczne w opisie technicznym tablic i projektorów.

Jeden z  Wykonawców zaproponował w cenie  swojej oferty tablice i  projektory, które nie spełniały minimalnych wymagań Zamawiającego , natomiast drugi  w cenie oferty zaproponował tablice  wraz z montażem i szkolenia, uznając opis techniczny projektorów jako dodatkową informację ponieważ jak zauważył projektory nie są częścią składową tablic interaktywnych.

W związku z powyższym niedokładne określenie przedmiotu zamówienia  nie pozwoliło na zapewnienie porównywalności ofert ,uniemożliwiając wybór najkorzystniejszej oferty oraz zawarcie ważnej umowy o zamówienie publiczne.

Zamawiający nie ma możliwości usunięcia powstałej wady postępowania  ponieważ jakiekolwiek negocjacje z Wykonawcami po terminie składania ofert są zabronione

W związku z powyższym postanawia się jak na wstępie

 

 

 

 

                                                                                                                  WÓJT GMINY ZAŁUSKI

                                                                                                                 /-/ Romuald Woźniak

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
  • Data udostępnienia w BIP: 2011-12-12
  • Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-12 13:39:54
  • Liczba odsłon: 161
  • wróć do wersji akturalnej
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2839339]

przewiń do góry