Załuski dn. 12.12.2011 r.
Do wszystkich Wykonawców nr post.: 271.14.2011
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:” Zakup 6 tablic interaktywnych dla potrzeb projektu „ Uczę się dla siebie” .
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Gmina Załuski , działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 ), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:” Zakup 6 tablic interaktywnych dla potrzeb projektu „ Uczę się dla siebie” .
Podstawa prawna
Podstawa unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt. 7 w związku z niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego unieważnia się w/w postępowanie.
UZASADNIENIE
Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 1 ustawy Pzp jest zobowiązany do opisania przedmiotu zamówienia w sposób jednoznaczny i wyczerpujący, za pomocą dokładnych i zrozumiałych określeń , uwzględniając wszystkie wymagania i okoliczności mogące mieć wpływ na sporządzenie oferty.
W związku z powyższym Zamawiający doprowadził do sytuacji ,w której wpłynęły dwie oferty , a każdy z Wykonawców inaczej zinterpretował wymagania Zamawiającego odnośnie przedmiotu Zamówienia. Zmawiający chciał otrzymać 6 tablic interaktywnych wraz z projektorami , których nie wymienił w opisie zamówienia traktując je jako część składową tablic, jedynie podał ich wymagania techniczne w opisie technicznym tablic i projektorów.
Jeden z Wykonawców zaproponował w cenie swojej oferty tablice i projektory, które nie spełniały minimalnych wymagań Zamawiającego , natomiast drugi w cenie oferty zaproponował tablice wraz z montażem i szkolenia, uznając opis techniczny projektorów jako dodatkową informację ponieważ jak zauważył projektory nie są częścią składową tablic interaktywnych.
W związku z powyższym niedokładne określenie przedmiotu zamówienia nie pozwoliło na zapewnienie porównywalności ofert ,uniemożliwiając wybór najkorzystniejszej oferty oraz zawarcie ważnej umowy o zamówienie publiczne.
Zamawiający nie ma możliwości usunięcia powstałej wady postępowania ponieważ jakiekolwiek negocjacje z Wykonawcami po terminie składania ofert są zabronione
W związku z powyższym postanawia się jak na wstępie
WÓJT GMINY ZAŁUSKI
/-/ Romuald Woźniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-12-12 13:39:54
- Liczba odsłon: 157
- Historia dokumentu: