Wersja archiwalna 2008-06-24 13:34:47
Załuski, 26.05.2008 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI POWYŻEJ 14 000 EURO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Załuski, 09-142 Załuski, powiat płoński
Tel: (023) 66 19 096; (023) 66 19 013
Fax: (023) 66 19 013
NIP: 567-146-72-94
Regon: 000551272
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 845 - 1545
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pani Monika Kosewska – pokój nr 21, tel. (023) 66 19 013 wew. 28
Kierownikiem zamawiającego w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy Pzp jest Wójt Gminy Załuski - Romuald Woźniak.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzaluski.bip.org.pl
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.
2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Remont placówek oświatowych na terenie gminy Załuski”
2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
3) Zakres rzeczowy zamówienia:
Roboty obejmują prace dekarskie, budowlane, sanitarne oraz kładzenie podłóg.
Zakres robót obejmuje m. in.:
· wymiana podłóg
· wymiana drzwi
· wymiana okien i parapetów zewnętrznych
- remont w łazienkach
- roboty malarskie
- izolacja termiczna
4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45260000-7 roboty izolacyjne
45432100-5 roboty posadzkowe i wykładzinowe
45421000-4 roboty stolarskie
45442100-8 roboty malarskie
45421160-3 roboty kowalsko-ślusarskie
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 20.08.2008 r.
4. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1. Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Warunki udziału:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
1) Spełniają wymagania zgodnie z art. 22 ust 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 Nr 223, poz. 1655):
- wykonali w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej dwie roboty z zakresu wykonywania robót tożsamych z zamówieniem. Spełnienie tego warunku musi być potwierdzone należytym wykonaniem robót (np. referencje lub protokół odbioru końcowego robót);
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
- posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, określonej przedmiotem zamówienia;
- znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
- nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia;
- złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami;
- osiągnęli dodatni wynik finansowy w roku bilansowym 2007 – w przypadku oferty złożonej przez podmioty występujące wspólnie, wymóg musi spełniać każdy podmiot.
- posiadają kadrę inżynieryjno-techniczną przewidzianą do realizacji zamówienia będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, posiadającą uprawnienia w branży budowlanej oraz minimum 5 letnie doświadczenie w prowadzeniu robót.
- posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego – spełnia/nie spełnia.
W przypadku nie złożenia dokumentów i oświadczeń w określonym terminie lub złożenia dokumentów zawierających błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, którzy:
- nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z
art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pakt. 1.1 do 1.4;
- podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych;
- wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji;
- złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania;
- nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych;
- nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
3) Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli:
- jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia;
- jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji;
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia;
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny;
- wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny;
-. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
4) Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5) Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu
1 Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru –
załącznik nr 1,
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2,
- oświadczenie o podwykonawcach z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3,
- informacja wykonawcy o wysokości stawek i narzutów przyjętych do kosztorysowania z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 4,
- harmonogram rzeczowo – finansowy organizacji i wykonania robót tj. etapy i terminy realizacji robót z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 5,
- kosztorys ofertowy – według własnego wzoru wykonawcy,
- zaakceptowany przez wykonawcę projekt umowy – załącznik nr 6,
- wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia – załącznik nr 7;
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat –
załącznik nr 8.
6) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze; wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych;
3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem
terminu składania ofert;
4. Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 Prawa zamówień publicznych – załącznik nr 2;
7) W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1. Wykaz kierownictwa firmy, wykaz pracowników oraz podmiotów odpowiedzialnych za realizację zamówienia, wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 7 do niniejszej SIWZ, z udokumentowaniem ich doświadczenia i kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (kopie uprawnień osób przewidzianych do kierowania robotami oraz kopie zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz uprawnienia w branży budowlanej).
2. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień.
3. Wykaz wykonanych (rozpoczętych i zakończonych) robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, z jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - wypełniony wg wzoru ustalonego załącznikiem nr 8 SIWZ.
4. Dane dotyczące zakresu prac powierzonych podwykonawcom (jeśli oferent przewiduje zatrudnienie podwykonawców)- załącznik nr 3do SIWZ.
8) W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
1. Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
2. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
3. bilans za 2007 rok, a jeżeli podlega on badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o tej części sprawozdania a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania bilansu innych dokumentów określających obroty oraz zobowiązania i należności za rok 2007
9) Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
1.Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiedni, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
- jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się tych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
- dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
10) Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. Oferta winna zawierać: oświadczenia lub dokumenty opisane w pkt. 2.1, 2.3 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie;
3. Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana, zamawiający będzie mógł żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców.
11). Postanowienia w sprawie dokumentów zastrzeżonych
1. Wszystkie dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.
2. Dokumenty niejawne (zastrzeżone) składane w ofercie wykonawca wydziela lub oznacza w wybrany przez siebie sposób.
3. Po dokonaniu czynności otwarcia ofert komisja zamawiającego dokona analizy ofert, które w tej części mogą być udostępnione innym uczestnikom postępowania na ich wniosek. Dokumenty złożone w prowadzonym postępowaniu są jawne, z wyjątkiem niepodlegających ujawnieniu oraz z wyjątkiem informacji zastrzeżonych przez składającego ofertę.
4. Wykonawca nie może zastrzec informacji i dokumentów, których jawność wynika z innych aktów prawnych, w tym art. z zapisu art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych.
12). Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
1. Ofertę należy sporządzić w języku polskim.
2. Oferta powinna zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w specyfikacji zamawiającego.
3. Oferta oraz wszystkie wymagane załączniki winny być podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, uprawnionego do reprezentowania zgodnie z przedstawionym aktem rejestracyjnym, wymogami ustawowymi oraz przepisami prawa.
4. Jeżeli oferta i załączniki zostaną podpisane przez upoważnionego przedstawiciela, jest on zobowiązany do przedłożenia dokumentu potwierdzającego uprawnienia składającego ofertę.
5. Wykonawców obowiązuje wykorzystanie załączonych wzorów dokumentów – załączników. Wszystkie pola i pozycje tych wzorów winny być wypełnione, a w szczególności muszą zawierać wszystkie wymagane informacje i dane oraz odpowiedzi na wszystkie pytania. Nie dopuszcza się składania alternatywnych co do treści i formy dokumentów.
6. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty, z dopiskiem “za zgodność z oryginałem”.
7. Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, z poświadczeniem przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.
5. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.
6. KRYTERIA OCENY OFERT
Nazwa kryteriów |
Waga |
Cena |
90 |
Termin gwarancji |
10 |
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Załuskach
adres: Załuski 67; 09-142 Załuski, powiat płoński
2) Termin składania ofert: 23.06.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Załuskach
adres: Załuski 67; 09-142 Załuski, powiat płoński ( pokój nr 9 – biuro obsługi interesanta)
3) Termin związania ofertą: okres w dniach - 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
8. ZAPISY DODATKOWE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
6. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania oferty
Wójt Gminy Załuski
Załuski, 26.05.2008 r.
Romuald Woźniak
specyfikacja_istotnych_warunkow_zamowienia.doc
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jarosławska Anna
- Data udostępnienia w BIP: 2008-06-24
- Informacja zaktualizowana przez: Jarosławska Anna
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-06-24 13:34:47
- Liczba odsłon: 292
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: