Wersja archiwalna 2007-09-06 17:32:57
Załuski, dnia 04.września 2007
Przetarg nieograniczony o wartości nie przekraczającej kwoty określone
w przepisach wydanych na podstawie art.. 11 ust. 8 ustawy
Prawo Zamówień Publicznych.
1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Gmina Załuski
09-142 Załuski, powiat płoński
Tel. (0 23) 66 19 013; (0 23) 66 19 096
Fax (0 23) 66 19 013
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, godz. 9:00 - 14:00.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pan Mieczysław Frączak –
pokój nr 14, tel. (023) 66 19 096.
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie
w siedzibie zamawiającego pokój nr 14
4. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz wykonanie map do celów projektowych w zakresie przebudowy następujących dróg gminnych:
1. Załuski – Stróżewo – odcinek długości 3,100 km ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna).
2. Kroczewo – Strubiny – odcinek długości 1,000 km ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna).
3. Kroczewo – Gostolin – odcinek długości 2,600 km ( istniejąca nawierzchnia gruntowa).
4. Naborówiec – odcinek długości 0,500 km ( istniejąca nawierzchnia brukowcowa).
5. E 7 – Michałówek – odcinek długości 0,900 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
6. Wrońska k. gorzelni – odcinek długości 0,500 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
7. Kaolinowo- Proboszczewice – odcinek długości 0,700 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
8. Wrońska – Krępica – odcinek długości 1,000 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
9. Wrońska – Proboszczewice – odcinek długości 1,800 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa)
10. Szczytniki – Szczytno – odcinek długości 1,500 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
Podstawowe wytyczne do projektowania: jezdnia o nawierzchni bitumicznej, podbudowa, obustronne pobocza, odwodnienie drogi, prace przygotowawcze, prace wykończeniowe, oznakowanie.
5. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
6 . Termin wykonania zamówienia: do 20 grudnia 2007 r.
7. . OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
7.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. l ustawy PZP tj.
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
-
Wykonali wciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonawcy zobowiązani są do podania wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów tych usług oraz do załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednej porównywalnej usługi;
◄ zatrudniają osoby ( podmioty) posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień lub zatrudnienie osób z uprawnieniami do projektowania w branży drogowej. Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez Wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art.24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
7.2. Spełniają warunki określone w SIWZ.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
7.3. .Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania .
7.4. Składając ofertę , Wykonawca musi być uprawniony do występowania
w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
8 .WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane .
9 . OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFER.
9.1. Jedynym kryterium, którym będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty jest cena.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena -100%,
Sposób oceny ofert
Lp. |
Nazwa kryterium |
Znaczenie (waga) |
Sposób punktowania |
1 |
Cena |
100 % |
Cena ofertowa najniższa ------------------------------ x 100 Cena badanej oferty |
10. Miejsce i termin składania ofert :
Oferty należy złożyć w Urzędzie Gminy w Załuskach, 09-142 Załuski pokój nr 14 ( I piętro ) do dnia 14 września 2007r. do godz. 9.00.
11. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
Załączniki:
1. Formularz oferty przetargowej
2. Załącznik Nr 1 Oświadczenie na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych.
3. Załącznik Nr 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy.
4. Załącznik Nr 3 Wykaz wykonanych usług.
5. Załącznik Nr 4 Wykaz osób i podmiotów.
6. Załącznik Nr 5 Wykaz podwykonawców.
7. Załącznik Nr 6 Oświadczenie
8. Załącznik Nr 7 Wycena opracowania
9. Projekt umowy
10. Mapa z naniesioną lokalizacją obiektów.
Załuski dn, 03.09.2007 r Wójt Gminy Załuski
Romuald Woźniak
OFERTA PRZETARGOWA
WÓJT GMINY
ZAŁUSKI
ZAŁUSKI
09-142 ZAŁUSKI
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym dotyczącym wykonania zamówienia pn. "Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych przebudowy dróg gminnych w gminie Załuski”:
1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją
Istotnych Warunków Zamówienia i wypełnionym formularzem Wycena
Opracowania.
2. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia
za cenę: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . złotych.
(cena brutto, łącznie z podatkiem VAT)
słownie: ...................................................................................................
................................................................................................... złotych.
w tym
cena netto: ....................... .złotych
podatek VAT....................... .złotych
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie
wnosimy do niej zastrzeżeń, dokonaliśmy wizji lokalnej oraz zdobyliśmy konieczne
informacje do przygotowania oferty.
3. Oświadczamy, że oferowane przez nas usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
5. Oświadczamy, że zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
6. Zamówienie wykonamy w terminie: do 20 grudnia 2007 r.
a) warunki płatności zgodnie z warunkami umowy.
Załączniki:
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
Podpisano
....................................................
(wykonawca lub uprawniony przedstawiciel)
....................... dnia ..................... r.
....................... ……………………………..
( pieczęć Wykonawcy) |
|
|
|
Załącznik Nr 1 |
Oświadczenie
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
Data |
Podpis |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
……………………… (pieczęć Wykonawcy) |
|
|
|
Załącznik Nr 2 |
Oświadczenie
Złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Oświadczamy, że:
- Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Data |
Podpis |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
……………………..
(pieczęć Wykonawcy)
|
|
|
|
Załącznik Nr 3 |
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
WYKAZ
wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
(do Załącznika Nr 3 należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie)
L.p. |
Opis przedmiotu zamówienia, odbiorca |
Wartość zamówienia |
Data wykonania |
Telefon zamawia-jącego |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data |
Podpis |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
…………………………
( pieczęć Wykonawcy ) |
|
|
|
Załącznik Nr 4 |
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
WYKAZ
osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
L.p. |
Imię i nazwisko |
Zakres wykonywanych czynności |
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie, uprawnienia |
Uwagi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data |
Podpis |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
……………… (pieczęć Wykonawcy) |
|
|
|
Załącznik Nr 5 |
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
WYKAZ PODWYKONAWCÓW
(jeśli są przewidziani przez wykonawcę)
L.p. |
Nazwa firmy adres, uprawnienia |
Zakres powierzonego zadania |
Uwagi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data |
Podpis |
| ||||
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
| ||||
……………… ( pieczęć Wykonawcy ) |
|
|
|
Załącznik Nr 6 | ||
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że całość zamówienia wykonam własnymi siłami i nie zamierzam zatrudniać żadnych podwykonawców.
Data |
Podpis |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
……………… ( pieczęć Wykonawcy ) |
|
|
|
Załącznik Nr 7 |
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
WYCENA OPRACOWANIA
Lp. |
Części składowe opracowania |
Jednostka |
Cena jedn. ( netto zł) |
Wartość ( netto zł ) | |
Nazwa |
Ilość | ||||
1. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej Załuski – Stróżewo – odcinek długości 3,100 km |
|
|
|
|
2. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej Kroczewo – Strubiny – odcinek długości 1,000 km |
|
|
|
|
3. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej Kroczewo – Gostolin – odcinek długości 3,300 km |
|
|
|
|
4. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej Naborówiec – odcinek długości 0,500 km |
|
|
|
|
5. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej E 7 – Michałówek – odcinek długości 0,900 km |
|
|
|
|
6. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej Wrońska k. gorzelni – odcinek długości 0,500 km |
|
|
|
|
7. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej Kaolinowo-Proboszczewice–odcinek długości 0,700 km |
|
|
|
|
8. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej Wrońska – Krępica – odcinek długości 1,000 km |
|
|
|
|
9. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej Wrońska – Proboszczewice – odcinek długości 1,800 km |
|
|
|
|
10. |
Kompletna dokumentacja projektowa przebudowy drogi gminnej Szczytniki – Szczytno – odcinek długości 1,500 km. |
|
|
|
|
11. |
Opracowania geodezyjne: - mapy do celów projektowych |
|
|
|
|
RAZEM netto: |
| ||||
Cena ofertowa netto (zł) | |||||
PODATEK VAT 22 % (zł) | |||||
Cena ofertowa brutto (zł) |
Cena ofertowa brutto słownie (zł)
………………………………………………………………………………………………
……………………………………….
(upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy
wraz z pieczęcią )
U M O W A Nr ……/ …. /2007 - projekt
W dniu . . . . . . . . . . . . r w Załuskach
pomiędzy
Gminą Załuski, Załuski , 09 – 142 Załuski, powiat płoński zwaną dalej "Zamawiającym", reprezentowaną przez:
Romualda Woźniaka - Wójta Gminy Załuski
a
. . . . . . . . . . .
zwanym dalej "Wykonawcą" reprezentowanym przez
. . . . . . . . . . . .
została zawarta umowa następującej treści:
§ 1
W wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego „Zamawiający” zleca a „Wykonawca” zobowiązuje się wykonać zadanie pn. "Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz wykonanie map do celów projektowych w zakresie przebudowy następujących dróg gminnych:
1. Załuski – Stróżewo – odcinek długości 3,100 km ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna).
2. Kroczewo – Strubiny – odcinek długości 1,000 km ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna).
3. Kroczewo – Gostolin – odcinek długości 2,600 km ( istniejąca nawierzchnia gruntowa).
4. Naborówiec – odcinek długości 0,500 km ( istniejąca nawierzchnia brukowcowa).
5. E 7 – Michałówek – odcinek długości 0,900 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
6. Wrońska k. gorzelni – odcinek długości 0,500 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
7. Kaolinowo- Proboszczewice – odcinek długości 0,700 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
8. Wrońska – Krępica – odcinek długości 1,000 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
9. Wrońska – Proboszczewice – odcinek długości 1,800 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa)
10. Szczytniki – Szczytno – odcinek długości 1,500 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
Podstawowe wytyczne do projektowania: jezdnia o nawierzchni bitumicznej, podbudowa, obustronne pobocza, odwodnienie drogi, prace przygotowawcze, prace wykończeniowe, oznakowanie.
Integralną część umowy stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia, w której zawarty jest opis przedmiotu zamówienia oraz inne istotne elementy dotyczące zakresu oraz sposobu wykonania zamówienia.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego dróg gminnych na terenie gminy Załuski o łącznej długości ok. 13,600 km. Podstawowe wytyczne do projektowania są następujące: jezdnia o nawierzchni bitumicznej, podbudowa, obustronne pobocza, odwodnienie drogi, prace przygotowawcze , prace wykończeniowe, oznakowanie.
W zakres zadania wchodzi:
- występowanie w imieniu inwestora w kontaktach z instytucjami i osobami prywatnymi,
- uzgodnienie lokalizacji zjazdów z właścicielami nieruchomości sąsiadujących z drogą,
- pozyskanie map do celów projektowych w skali 1:500 z wykonaniem nowych pomiarów
(nie dopuszcza się mechanicznego powiększenia).
- opracowanie projektów budowlano-wykonawczych przebudowy dróg gminnych
wyszczególnionych w § 1 ze szczegółami rozwiązań technicznych,
- opracowanie projektów organizacji ruchu,
- dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z odpowiednimi instytucjami,
- opracowanie specyfikacji technicznych dla każdej drogi gminnej i dla każdego rodzaju
robót budowlanych ( wraz z wersją elektroniczną),
- opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej drogi gminnej ( wraz z wersją
elektroniczną),
- opracowanie przedmiaru robót dla każdej drogi gminnej ( wraz z wersją elektroniczną),
- opracowanie kosztorysu ofertowego dla każdej drogi gminnej ( wraz z wersją
elektroniczną). Na końcu kosztorysu ofertowego należy przewidzieć pozycje:
● dla łącznej wartości robót bez VAT-u
● dla wartości VAT-u,
● dla ceny ogółem z VAT-em,
Dokumentacje projektowe muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072).
Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) w układzie zgodnym z układem pozycji cen jednostkowych wynikających z opracowanych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych.
Kompletne dokumentacje należy wykonać w 5 egzemplarzach dla każdej drogi gminnej
wyszczególnionej w § 1 wraz z wersją elektroniczną na komputerowym nośniku
informacji zapisane z rozszerzeniem. pdf.
§ 2
Termin wykonywania przedmiotu umowy ustala się na dzień 20 grudnia 2007 r.
§ 3
1. Strony ustalają, że wartość wynagrodzenia brutto łącznie z podatkiem VAT dla Wykonawcy, za wykonanie przedmiotu umowy wynosi: . . . . . . ,- zł (słownie: . . . . . . złotych).
- Wynagrodzenie Wykonawcy ustalone zostało na podstawie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego.
- Wynagrodzenie Wykonawcy uwzględnia wynagrodzenie za wszystkie obowiązki Wykonawcy niezbędne dla zrealizowania przedmiotu umowy.
- Wynagrodzenie Wykonawcy jest niezmienne bez względu na rzeczywisty poziom cen jakie kształtować się będą w okresie realizacji przedmiotu umowy.
§ 4
1. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek konsultowania projektowanych rozwiązań z Zamawiającym.
2. Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zadania.
3. Projekty budowlane zostaną poddane ocenie technicznej przez inwestora.
4. Projekty budowlane będą odpowiadać wymogom pod względem ubiegania się inwestora o dofinansowania z funduszy unijnych.
5. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo upoważniające do występowania w imieniu Zamawiającego w załatwieniu wszelkich spraw związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia.
§ 5
Wykonawca dostarczy zamawiającemu po pięć egzemplarzy kompletnych projektów budowlanych na każdą drogę gminną wyszczególnioną wraz z wersją elektroniczną dotyczących zakresu określonego w § 1.
§ 6
Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę pieniężną w wysokości 0,02 % ceny umownej za każdy dzień zwłoki w oddaniu projektów.
§ 7
Strony postanawiają, że z czynności przekazania kompletu dokumentacji spisany będzie protokół odbioru zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru.
§ 8
Należność za wykonanie przedmiotu umowy zostanie uregulowana przelewem w ciągu 30 dni od dostarczenia faktury z konta Zamawiającego w ………………………………………
§ 9
Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą odbywały się w formie aneksów sporządzonych na piśmie pod rygorem nieważności.
§ 10
W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego.
§ 11
Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jednym dla Wykonawcy, dwóch dla Zamawiającego.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA
..................................................................... ............................................................
Gmina Załuski Załuski, 09 -142 Załuski , pow. Płoński , woj. mazowieckie tel. (0 23) 66 19 013 , 66 19 096 , fax (0 23) 66 19 013 |
Znak sprawy: ZP.WU.5540/1/07
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Tryb postępowania:
Przetarg nieograniczony
Nazwa zadania:
„Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych
przebudowy dróg gminnych w gminie Załuski:
1. Załuski – Stróżewo – odcinek długości 3,100 km.
2. Kroczewo – Strubiny – odcinek długości 1,000 km.
3. Kroczewo – Gostolin – odcinek długości 2,600 km.
4. Naborówiec – odcinek długości 0,500 km.
5. E 7 – Michałówek – odcinek długości 0,900 km.
6. Wrońska k. gorzelni – odcinek długości 0,500 km.
7. Kaolinowo- Proboszczewice – odcinek długości 0,700 km.
8. Wrońska – Krępica – odcinek długości 1,000 km.
9. Wrońska – Proboszczewice – odcinek długości 1,800 km.
10. Szczytniki – Szczytno – odcinek długości 1,500 km”
ZATWIERDZAM
Wójt Gminy Załuski
Romuald Woźniak
Załuski, wrzesień 2007r |
1. Nazwa i adres Zamawiającego.
1.1 Gmina Załuski
- adres: Załuski, 09 – 142 Załuski, powiat płoński, woj. mazowieckie
- TEL; 023 66 19 013 66 19 096
- REGON: 000551272 NIP 567 14 67 294
- e-mail: gmina@zaluski.iap.pl
- adres strony internetowej www.ugzaluski.bip.org.pl/
2. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu
nieograniczonego na podstawie art. 39 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo
Zamówień Publicznych (j.t. Dz. U. Nr 164 z 2006 r., poz.1163 ze zm.), zwanej dalej
„Ustawą”.
3. OPIS PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
3.1 Przedmiotem zamówienia jest opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz
wykonanie map do celów projektowych w zakresie przebudowy następujących dróg
gminnych:
1. Załuski – Stróżewo – odcinek długości 3,100 km ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna).
2. Kroczewo – Strubiny – odcinek długości 1,000 km ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna).
3. Kroczewo – Gostolin – odcinek długości 3,300 km ( istniejąca nawierzchnia gruntowa).
4. Naborówiec – odcinek długości 0,500 km ( istniejąca nawierzchnia brukowcowa).
5. E 7 – Michałówek – odcinek długości 0,900 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
6. Wrońska k. gorzelni – odcinek długości 0,500 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
7. Kaolinowo- Proboszczewice – odcinek długości 0,700 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
8. Wrońska – Krępica – odcinek długości 1,000 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
9. Wrońska – Proboszczewice – odcinek długości 1,800 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa)
10. Szczytniki – Szczytno – odcinek długości 1,500 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa).
Podstawowe wytyczne do projektowania: jezdnia o nawierzchni bitumicznej, podbudowa, obustronne pobocza, odwodnienie drogi, prace przygotowawcze, prace wykończeniowe, oznakowanie.
CPV: 74232200-6 Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej
i wodnej.
3.2. W zakres zadania wchodzi:
- występowanie w imieniu inwestora w kontaktach z instytucjami i osobami prywatnymi,
- uzgodnienie lokalizacji zjazdów z właścicielami nieruchomości sąsiadujących z drogą,
- pozyskanie map do celów projektowych w skali 1:500 z wykonaniem nowych pomiarów
(nie dopuszcza się mechanicznego powiększenia).
- opracowanie projektów budowlano-wykonawczych przebudowy dróg gminnych
wyszczególnionych w punkcie 3.1 ze szczegółami rozwiązań technicznych,
- opracowanie projektów organizacji ruchu,
- dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z odpowiednimi instytucjami,
- opracowanie specyfikacji technicznych dla każdej drogi gminnej i dla każdego rodzaju
robót budowlanych ( wraz z wersją elektroniczną),
- opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej drogi gminnej ( wraz z wersją
elektroniczną),
- opracowanie przedmiaru robót dla każdej drogi gminnej ( wraz z wersją elektroniczną),
- opracowanie kosztorysu ofertowego dla każdej drogi gminnej ( wraz z wersją elektroniczną).
Na końcu kosztorysu ofertowego należy przewidzieć pozycje:
● dla łącznej wartości robót bez VAT-u
● dla wartości VAT-u,
● dla ceny ogółem z VAT-em,
Dokumentacje projektowe muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072).
Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) w układzie zgodnym z układem pozycji cen jednostkowych wynikających z opracowanych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych.
Wykonawca dołączy do dokumentacji oświadczenie, że jest ona wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi oraz że została wykonana w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.
Kompletne dokumentacje należy wykonać w 5 egzemplarzach dla każdej drogi gminnej.
Do kompletu dokumentacji Wykonawca dołączy wersję elektroniczną projektów
budowlano- wykonawczych przebudowy dróg gminnych. Opis należy sporządzić za
pomocą edytora tekstów kompatybilnego z MS Word 2000. Podstawowe
obliczenia i zestawienia powinny być sporządzone za pomocą arkusza kalkulacyjnego
kompatybilnego z MS Excel 2000, zaś część rysunkowa w formacie elektronicznym
czytanym przez program AutoCAD 2000. Całość opracowania powinna zostać
przekonwertowana i zapisana w postaci plików o niezmiennym formacie np: zalecane
PDF programu Acrobat Leader.
3.3. Wymagania dodatkowe.
Wykonawca wykona opracowania projektowe w szacie graficznej, która spełnia
następujące wymagania:
- zapewnia czytelność, przejrzystość i jednoznaczność treści,
- jest zgodna z wymaganiami odpowiednich przepisów, norm i wytycznych,
- część rysunkowa będzie wykonana przejrzyście i czytelnie,
- rysunki będą wykonane wg zasad rysunku technicznego,
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3.4.Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówienia uzupełniającego na warunkach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy.
3.5. Zaleca się, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej na terenie realizacji projektu
i w jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych
w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego.
4. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
4.1. Termin realizacji zamówienia od daty podpisania umowy do: 20 grudnia 2007 r.
5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU
DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW.
5.1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki
określone w art. 22 ust. l ustawy PZP tj.
a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności,
jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ;
b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
◄ Wykonali wciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania
o udzielenie zamówienia usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - wykonawcy zobowiązani są do podania wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorów tych usług oraz do załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednej porównywalnej usługi;
◄ zatrudniają osoby ( podmioty) posiadające odpowiednie kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień lub zatrudnienie osób z uprawnieniami do projektowania w branży drogowej. Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez Wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz przynależność tych osób do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia;
d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie
art.24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych
(j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
5.2. Spełniają warunki określone w SIWZ.
Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
5.3. .Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków wg formuły spełnia – nie spełnia w oparciu o wymagane w SIWZ dokumenty. Niespełnienie przez wykonawcę chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania .
5.4. Składając ofertę , Wykonawca musi być uprawniony do występowania
w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi.
6. WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
6.1. Oferta powinna zawierać prawidłowo wypełniony formularz „Oferta przetargowa ” oraz następujące dokumenty i oświadczenia:
6.2. Wypełniony formularz „Wycena opracowania” ( Załącznik Nr 7) z cenami za poszczególne elementy usługi i wartością usługi stanowiącą cenę ofertową zamówienia.
6.3. Dokumenty wymagane dla potwierdzenia warunków, jakie muszą spełniać
Wykonawcy:
(1) Oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik Nr 1)
(2) Oświadczenie, złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy na formularzu wg wzoru określonego w załączniku Nr 2 „Oświadczenie”.
(3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
(4) Oświadczenie o nie zaleganiu przez Wykonawcę z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu ( lub zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert).
(5) Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( Załącznik Nr 3 ) . Warunkiem udziału w postępowaniu jest udokumentowanie wykonania w w/w okresie co najmniej jednej porównywalnej usługi.
(6) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, na formularzu zgodnym z treścią Załącznika Nr 4. Wykaz musi zawierać dane natemat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie uprawnień do projektowania w branży drogowej. Spełnienie powyższego warunku musi zostać przez Wykonawcę udokumentowane poprzez załączenie kserokopii dokumentów potwierdzających uprawnienia oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa.
6.4. Ponadto, jeżeli Wykonawca zamierza zatrudniać podwykonawców zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie tej (tych) części zamówienia, której (ych) wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. Wykonawca zobowiązany jest podać nazwy (firmy) proponowanych podwykonawców oraz przewidziany do wykonania przez nich zakres ( Załącznik Nr 5 ). Ponadto do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6.1 – 6.6. odnoszące się do danego podwykonawcy w zakresie zamówienia, jaki ma mu być powierzony do realizacji przez Wykonawcę.
Część drogowa opracowania nie może zostać powierzona podwykonawcom.
W przypadku, gdy Wykonawca nie zamierza zatrudniać podwykonawców złoży oświadczenie, że całość zamówienia wykona we własnym zakresie ( Załącznik Nr 6 ).
7. FORMA DOKUMENTÓW.
7.1. Wymagane dokumenty o których mowa w pkt 6 mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
W przypadku, gdy przedstawiona kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi uzasadnione wątpliwości co do jej prawidłowości zamawiający może on żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu.
7.2 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605).
8. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ PRZEKAZYWANIA OŚWIADCZEN I DOKUMENTÓW, A TAKŻE WSKAZANIE OSÓB UPRAWNIONYCH DO POROZUMIEWANIA SIĘ
Z WYKONAWCAMI.
8.1. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona będzie na stronie internetowej www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać bezpłatnie w siedzibie zamawiającego, pokój nr 14
8.2. Zamawiający przewiduje formę pisemną jako jedyny sposób porozumiewania się z wykonawcami.
Nie przewiduje się możliwości porozumiewania się drogą elektroniczną.
Każdy wykonawca ma prawo zwrócić się na piśmie do zamawiającego na adres: Urząd Gminy Załuski , Załuski 09- 142 Załuski ,
fax /023/ 66 19 013 o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Zamawiający niezwłocznie udzieli wyjaśnień, jeżeli wniosek wpłynie do niego co najmniej 6 dni przed terminem składania ofert i prześle treść zapytań wraz z wyjaśnieniami wszystkim Wykonawcom, którym przekazał Specyfikacje Istotnych Warunków Zamówienia, bez ujawnienia źródła zapytania, a także zamieści je na stronie internetowej, na której jest
udostępniana niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia.
8.3. Osobą ze strony zamawiającego uprawnioną do kontaktowania się wykonawcami jest Pan Mieczysław Frączak , tel. /023 66 19 096.
9. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
9.1. W przedmiotowym postępowaniu wadium nie jest wymagane.
10. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ.
10.1. Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
11. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWYWANIA OFERT
11.1. Oferta oraz wszystkie dokumenty do niej załączane muszą być sporządzone w formie pisemnej, w języku polskim pod rygorem nieważności.
Ofertę należy złożyć na druku oferty przetargowej załączonym do niniejszej specyfikacji.
Do oferty należy załączyć oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6 niniejszej SIWZ, ponumerowane i ułożone wg. podanej tam kolejności.
Oferta przetargowa oraz wszystkie wymagane załączniki wymagają podpisu osób uprawnionych do reprezentowania firmy, zgodnie z wymaganiami ustawowymi. Załączane kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy, dokumenty załączane w oryginale muszą być
parafowane przez osoby uprawnione do reprezentowania firmy.
11.2. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno jednoznacznie wynikać z umowy lub innej czynności prawnej. Do podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie publiczne stosuje się te same przepisy, co do pojedynczego wykonawcy, co oznacza że każdy uczestnik wspólnej oferty musi udokumentować, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie podlega wykluczeniu, a więc każdy z nich musi odrębnie udokumentować spełnienie warunków określonych w pkt. 6.1. – 6.4. Natomiast ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 6.5. – 6.6. prowadzona będzie łącznie dla wszystkich wykonawców, którzy złożą ofertę wspólnie.
Oferta oraz wszystkie załączniki muszą być podpisane przez osobę będącą
pełnomocnikiem podmiotów składających ofertę wspólnie.
11.3. Ewentualne poprawki w ofercie muszą być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem osoby (osób) podpisującej(ych) ofertę. Cena oferty musi być podana cyfrowo i słownie, z wyodrębnieniem podatku VAT.
Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę. Ofertę składa się w jednym egzemplarzu.
Złożenie przez jednego wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej alternatywne rozwiązania spowoduje jej odrzucenie.
11.4. Ofertę należy złożyć w nieprzejrzystym, zamkniętym opakowaniu zaadresowanym na:
Wójt Gminy Załuski, Załuski, 09- 142 Załuski
oraz oznakowanym następująco:
„Oferta na wykonanie projektów budowlano-wykonawczych
przebudowy dróg gminnych w gminie Załuski”
Koperta wewnętrzna powinna być zaadresowana:
Wójt Gminy Załuski, Załuski , 09-142 Załuski
oznakowana:
„Oferta na wykonanie projektów budowlano-wykonawczych
przebudowy dróg gminnych w gminie Załuski”
i opatrzona nazwą i dokładnym adresem wykonawcy.
12. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT
12.1. Oferty należy składać nie później niż do 14.09.2007r do godz. 9:00 czasu lokalnego w Urzędzie Gminy Załuski, Załuski , 09-142 Załuski.
Oferty złożone po terminie będą zwrócone bez otwierania, po upływie terminu przewidzianego do wniesienia protestu.
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 14.09.2007r o godz. 9:10 w Urzędzie Gminy Załuski, Załuski, 09 - 142 Załuski , pokój Nr 13 ( I piętro ).
12.2. Otwarcie ofert jest jawne. Podczas otwarcia ofert zamawiający podaje nazwy oraz adresy
wykonawców, ceny, terminy wykonania zamówienia. Następnie odbędzie się badanie
każdej z ofert.
13. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY.
13.1. Wykonawca określi cenę oferty brutto łącznie z podatkiem VAT. Cenę oferty brutto winna stanowić suma wartości wszystkich elementów zadania niezbędnych do jego prawidłowego wykonania z uwzględnieniem kosztów niezbędnych do poniesienia przez wykonawcę zamówienia (np. materiały, sprzęt, koszty transportu, koszty uzgodnień, koszty map do celów projektowych, koszty ewentualnych opinii itp.). Cena ofertowa określona przez
wykonawcę zostaje ustalona na okres ważności umowy i nie podlega zmianom.
13.2. Ceny i wartości w Formularzu Wycena opracowania (Załącznik Nr 7) należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Przyjmuje się matematyczną zasadę zaokrąglania trzeciej liczby po przecinku.
13.3. Nie przewiduje się możliwości prowadzenia rozliczeń w walutach obcych. Jedyną walutą, w jakiej prowadzone będą rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będzie złoty polski (PLN).
14. OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM ZNACZENIA TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFER.
14.1. Jedynym kryterium, którym będzie się kierował zamawiający przy wyborze oferty jest cena.
Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: cena -100%,
Sposób oceny ofert
Lp. |
Nazwa kryterium |
Znaczenie (waga) |
Sposób punktowania |
1 |
Cena |
100 % |
Cena ofertowa najniższa ------------------------------ x 100 Cena badanej oferty |
Oferta, która zostanie dopuszczona do oceny i uzyska najwyższą ilość punktów uznana będzie za najkorzystniejszą.
Podstawą porównania i oceny ofert będą ceny brutto z naliczonym podatkiem VAT.
14.2. Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie zamawiający wezwie wykonawców którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez zamawiającego ofert dodatkowych.
15. INFORMACJAE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ
DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO.
15.1. Nie przewiduje się dodatkowych formalności po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
16. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY.
16.1. W przedmiotowym postępowaniu nie przewiduje się zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
ISTOTNE DLA STRON POSTANOWIENIA, KTÓRE ZOSTANA WPROWADZONE DO TREŚCI ZAWIERANEJ UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO, OGÓLNE WARUNKI UMOWY ALBO WZÓR UMOWY, JEŻELI ZAMAWIAJACY WYMAGA OD WYKONAWCY, ABY ZAWARŁ Z NIM UMOWE W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA TAKICH WARUNKACH.
17.1. Wzór umowy, której zawarcia zamawiający wymaga od wykonawcy załączony jest do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
18. POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJACYCH WYKONAWCY W TOKU POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA.
18.1. Wykonawcom, których interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał uszczerbku w wyniku naruszenia przez Zamawiającego zasad określonych w ustawie Prawo Zamówień Publicznych przysługują środki ochrony prawnej przewidziane w Dziale VI tej ustawy: „Środki ochrony prawnej”.
Załączniki:
1. Formularz oferty przetargowej
2. Załącznik Nr 1 Oświadczenie na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych.
3. Załącznik Nr 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. l ustawy.
4. Załącznik Nr 3 Wykaz wykonanych usług.
5. Załącznik Nr 4 Wykaz osób i podmiotów.
6. Załącznik Nr 5 Wykaz podwykonawców.
7. Załącznik Nr 6 Oświadczenie
8. Załącznik Nr 7 Wycena opracowania
9. Projekt umowy
10. Mapa z naniesioną lokalizacją obiektów.
ZAMAWIAJĄCY:
........................................
(nazwa i siedziba wykonawcy)
OFERTA PRZETARGOWA
WÓJT GMINY
ZAŁUSKI
ZAŁUSKI
09-142 ZAŁUSKI
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym dotyczącym wykonania zamówienia pn. "Wykonanie projektów budowlano-wykonawczych przebudowy dróg gminnych w gminie Załuski”:
1. Składamy ofertę na wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie ze Specyfikacją
Istotnych Warunków Zamówienia i wypełnionym formularzem Wycena
Opracowania.
2. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia
za cenę: . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . złotych.
(cena brutto, łącznie z podatkiem VAT)
słownie: ...................................................................................................
................................................................................................... złotych.
w tym
cena netto: ....................... .złotych
podatek VAT....................... .złotych
3. Oświadczamy, że zapoznaliśmy się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia i nie
wnosimy do niej zastrzeżeń, dokonaliśmy wizji lokalnej oraz zdobyliśmy konieczne
informacje do przygotowania oferty.
4. Oświadczamy, że oferowane przez nas usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
5. Oświadczamy, że uważamy się za związanych niniejszą ofertą na czas wskazany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, tj. przez okres 30 dni od upływu terminu składania ofert.
6. Oświadczamy, że zawarty w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia projekt umowy został przez nas zaakceptowany i zobowiązujemy się, w
3. przypadku wyboru naszej oferty, do zawarcia umowy na wyżej wymienionych warunkach w miejscu i terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
4. Zamówienie wykonamy w terminie: do 20 grudnia 2007 r.
a) warunki płatności zgodnie z warunkami umowy.
Załączniki:
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
.........................................................................................................................................................................
Podpisano
....................................................
(wykonawca lub uprawniony przedstawiciel)
.................................... dnia ..................... r.
.................................. ……………………………..
( pieczęć Wykonawcy) |
|
|
|
Załącznik Nr 1 |
Oświadczenie
na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Oświadczam, że nie podlegam wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
Data |
Podpis |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
……………………… (pieczęć Wykonawcy) |
|
|
|
Załącznik Nr 2 |
Oświadczenie
Złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
Prawo zamówień publicznych
(j.t. Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz. 1163 z późniejszymi zmianami).
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Oświadczamy, że:
- Posiadamy uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
- Posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujemy potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
- Znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
- Nie podlegamy wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
Data |
Podpis |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
……………………..
(pieczęć Wykonawcy)
|
|
|
|
Załącznik Nr 3 |
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
WYKAZ
wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
(do Załącznika Nr 3 należy załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi zostały wykonane należycie)
L.p. |
Opis przedmiotu zamówienia, odbiorca |
Wartość zamówienia |
Data wykonania |
Telefon zamawia-jącego |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data |
Podpis |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
…………………………
( pieczęć Wykonawcy ) |
|
|
|
Załącznik Nr 4 |
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
WYKAZ
osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia
wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia
i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności
L.p. |
Imię i nazwisko |
Zakres wykonywanych czynności |
Kwalifikacje zawodowe, doświadczenie, wykształcenie, uprawnienia |
Uwagi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data |
Podpis |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy) |
……………… (pieczęć Wykonawcy) |
|
|
|
Załącznik Nr 5 |
Nazwa wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Adres wykonawcy
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
Numer telefonu/faxu
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
WYKAZ PODWYKONAWCÓW
(jeśli są przewidziani przez wykonawcę)
L.p. |
Nazwa firmy adres, uprawnienia |
Zakres powierzonego zadania |
Uwagi |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Data |
Podpis | ||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . (podpis wykonawcy)
Nazwa wykonawcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Adres wykonawcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Numer telefonu/faxu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . OŚWIADCZENIE Oświadczam, że całość zamówienia wykonam własnymi siłami i nie zamierzam zatrudniać żadnych podwykonawców.
Nazwa wykonawcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Adres wykonawcy . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Numer telefonu/faxu . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . WYCENA OPRACOWANIA
Cena ofertowa brutto słownie (zł) ……………………………………………………………………………………………… (upełnomocniony przedstawiciel Wykonawcy wraz z pieczęcią ) U M O W A Nr ……/ …. /2007 - projekt W dniu . . . . . . . . . . . . r w Załuskach pomiędzy Gminą Załuski, Załuski , 09 – 142 Załuski, powiat płoński zwaną dalej "Zamawiającym", reprezentowaną przez: Romualda Woźniaka - Wójta Gminy Załuski a . . . . . . . . . . . zwanym dalej "Wykonawcą" reprezentowanym przez . . . . . . . . . . . . została zawarta umowa następującej treści: § 1 W wyniku postępowania w trybie przetargu nieograniczonego „Zamawiający” zleca a „Wykonawca” zobowiązuje się wykonać zadanie pn. "Opracowanie projektów budowlano-wykonawczych oraz wykonanie map do celów projektowych w zakresie przebudowy następujących dróg gminnych: 1. Załuski – Stróżewo – odcinek długości 3,100 km ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna). 2. Kroczewo – Strubiny – odcinek długości 1,000 km ( istniejąca nawierzchnia bitumiczna). 3. Kroczewo – Gostolin – odcinek długości 2,600 km ( istniejąca nawierzchnia gruntowa). 4. Naborówiec – odcinek długości 0,500 km ( istniejąca nawierzchnia brukowcowa). 5. E 7 – Michałówek – odcinek długości 0,900 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa). 6. Wrońska k. gorzelni – odcinek długości 0,500 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa). 7. Kaolinowo- Proboszczewice – odcinek długości 0,700 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa). 8. Wrońska – Krępica – odcinek długości 1,000 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa). 9. Wrońska – Proboszczewice – odcinek długości 1,800 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa) 10. Szczytniki – Szczytno – odcinek długości 1,500 km ( istniejąca nawierzchnia żwirowa). Podstawowe wytyczne do projektowania: jezdnia o nawierzchni bitumicznej, podbudowa, obustronne pobocza, odwodnienie drogi, prace przygotowawcze, prace wykończeniowe, oznakowanie. Integralną część umowy stanowi specyfikacja istotnych warunków zamówienia, w której zawarty jest opis przedmiotu zamówienia oraz inne istotne elementy dotyczące zakresu oraz sposobu wykonania zamówienia. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu budowlanego dróg gminnych na terenie gminy Załuski o łącznej długości ok. 13,600 km. Podstawowe wytyczne do projektowania są następujące: jezdnia o nawierzchni bitumicznej, podbudowa, obustronne pobocza, odwodnienie drogi, prace przygotowawcze , prace wykończeniowe, oznakowanie. W zakres zadania wchodzi: - występowanie w imieniu inwestora w kontaktach z instytucjami i osobami prywatnymi, - uzgodnienie lokalizacji zjazdów z właścicielami nieruchomości sąsiadujących z drogą, - pozyskanie map do celów projektowych w skali 1:500 z wykonaniem nowych pomiarów (nie dopuszcza się mechanicznego powiększenia). - opracowanie projektów budowlano-wykonawczych przebudowy dróg gminnych wyszczególnionych w § 1 ze szczegółami rozwiązań technicznych, - opracowanie projektów organizacji ruchu, - dokonanie wszelkich niezbędnych uzgodnień z odpowiednimi instytucjami, - opracowanie specyfikacji technicznych dla każdej drogi gminnej i dla każdego rodzaju robót budowlanych ( wraz z wersją elektroniczną), - opracowanie kosztorysu inwestorskiego dla każdej drogi gminnej ( wraz z wersją elektroniczną), - opracowanie przedmiaru robót dla każdej drogi gminnej ( wraz z wersją elektroniczną), - opracowanie kosztorysu ofertowego dla każdej drogi gminnej ( wraz z wersją elektroniczną). Na końcu kosztorysu ofertowego należy przewidzieć pozycje: ● dla łącznej wartości robót bez VAT-u ● dla wartości VAT-u, ● dla ceny ogółem z VAT-em, Dokumentacje projektowe muszą być wykonane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09. 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072). Kosztorysy inwestorskie powinny być sporządzone w oparciu o Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określania metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389) w układzie zgodnym z układem pozycji cen jednostkowych wynikających z opracowanych Szczegółowych Specyfikacji Technicznych. Kompletne dokumentacje należy wykonać w 5 egzemplarzach dla każdej drogi gminnej wyszczególnionej w § 1 wraz z wersją elektroniczną na komputerowym nośniku informacji zapisane z rozszerzeniem. pdf. § 2 Termin wykonywania przedmiotu umowy ustala się na dzień 20 grudnia 2007 r. § 3 1. Strony ustalają, że wartość wynagrodzenia brutto łącznie z podatkiem VAT dla Wykonawcy, za wykonanie przedmiotu umowy wynosi: . . . . . . ,- zł (słownie: . . . . . . złotych).
§ 4 1. Wykonawca przyjmuje na siebie obowiązek konsultowania projektowanych rozwiązań z Zamawiającym. 2. Zamawiający ma prawo zapoznania się z przebiegiem i postępem prac na każdym etapie realizacji zadania. 3. Projekty budowlane zostaną poddane ocenie technicznej przez inwestora. 4. Projekty budowlane będą odpowiadać wymogom pod względem ubiegania się inwestora o dofinansowania z funduszy unijnych. 5. Wykonawca otrzyma pełnomocnictwo upoważniające do występowania w imieniu Zamawiającego w załatwieniu wszelkich spraw związanych z wykonaniem całości przedmiotu zamówienia. § 5 Wykonawca dostarczy zamawiającemu po pięć egzemplarzy kompletnych projektów budowlanych na każdą drogę gminną wyszczególnioną wraz z wersją elektroniczną dotyczących zakresu określonego w § 1. § 6 Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę pieniężną w wysokości 0,02 % ceny umownej za każdy dzień zwłoki w oddaniu projektów. § 7 Strony postanawiają, że z czynności przekazania kompletu dokumentacji spisany będzie protokół odbioru zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru. § 8 Należność za wykonanie przedmiotu umowy zostanie uregulowana przelewem w ciągu 30 dni od dostarczenia faktury z konta Zamawiającego w ……………………………………… § 9 Wszelkie zmiany niniejszej umowy będą odbywały się w formie aneksów sporządzonych na piśmie pod rygorem nieważności. § 10 W sprawach nieuregulowanych w niniejszej umowie mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego. § 11 Umowę sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach, w tym jednym dla Wykonawcy, dwóch dla Zamawiającego. ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Szybińska Urszula
- Data udostępnienia w BIP: 2007-09-06
- Informacja zaktualizowana przez: Szybińska Urszula
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-09-06 17:32:57
- Liczba odsłon: 471
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: