Wersja archiwalna 2007-05-24 12:41:36
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM
1. Nazwa i adres zamawiającego:
GMINA ZAŁUSKI
Tel. (0 23) 661 90 84
Fax (0 23) 661 95 03
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, godz. 8:00 - 15:30.
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pan Witold Rykowski –
Inspektor ds. oświaty
2. Określenie trybu zamówienia:
Przetarg nieograniczony
3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście z siedziby Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu wniosku o jej
przekazanie.
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie
internetowej www.ugzaluski.bip.org.pl
Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest nieodpłatny.
4. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: remont dachu w Szkole Podstawowej w Kamienicy
oraz remont sal lekcyjnych i ich częściowe wyposażenie w szkołach w Stróżewie
i Szczytnie.
Zakres robót to:
- Remont pokrycia dachu w Szkole Podstawowej w Kamienicy (pokrycie
dachu blachą trapezową powlekaną na łatach),
- Wymiana posadzek drewnianych na wykładziny PCV, remont sanitariatów dla uczniów (1 kpl) oraz sanitariatu dla personelu w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych w budynku ZSO w Szczytnie,
- Wykonanie remontu posadzek, wymiana drzwi wewnętrznych oraz adaptacja pomieszczenia na sanitariat dla niepełnosprawnych w budynku Szkoły
Podstawowej w Stróżewie.
Nazwa / kod ustalone ze Wspólnego Słownika Zamówień:
- wykonywanie pokryć dachowych - 45261210-9
- kładzenie rynien - 45261320-3
- instalowanie drzwi drewnianych - 45421134-2
- roboty w zakresie podłóg drewnianych - 45432114-6
- roboty instalacyjne w zakresie sprzętu
sanitarnego - 45332400-7
- kładzenie terakoty - 45431100-8
- kładzenie glazury - 45431200-9
5. Oferty częściowe i wariantowe:
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
6. Termin wykonania zamówienia: do 20 sierpnia 2007 r.
7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania
oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:
- posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności
określonej przedmiotem zamówienia,
- posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują
potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej
wykonanie zamówienia,
- nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia
na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,
- złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami,
oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,
- spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych
oraz SIWZ,
- wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia
niniejszego postępowania co najmniej jedną robotę odpowiadającą
rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia
oraz potwierdzą należytość jej wykonania właściwym dokumentem,
- posiadają kadrę inżynieryjno-techniczną przewidzianą do realizacji
zamówienia będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,
posiadającą uprawnienia w branży budowlanej oraz minimum 5 letnie
doświadczenie w prowadzeniu robót,
- osiągnęli dodatni wynik finansowy w roku bilansowym 2006.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie formularza ofertowego wraz dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz
zaświadczeniami wymaganymi w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych
i aktami wykonawczymi do ustawy.
Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: „spełnia albo nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.
8. Informacja na temat wadium:
Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 zł.,
słownie: cztery tysiące złotych
Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
- pieniądzu
- poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,
- gwarancjach bankowych
- gwarancjach ubezpieczeniowych
- poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).
9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium |
Waga |
Cena |
100% |
10. Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Załuskach pok. nr 4, Załuski 67, 09-143 Załuski do dnia 19 czerwca 2007 roku do godz. 9:00.
11. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 czerwca 2007 r. o godz. 9:10 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 3, na parterze budynku Urzędu Gminy.
12. Termin związania ofertą:
Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
13. Pozostałe informacje:
Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej.
Nie zamierza się ustanowić dynamicznego systemu zakupów.
Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Szybińska Urszula
- Data udostępnienia w BIP: 2007-05-24
- Informacja zaktualizowana przez: Szybińska Urszula
- Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-24 12:41:36
- Liczba odsłon: 617
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: