Wersja archiwalna 2007-05-24 12:41:36

                                                                       Załuski, dnia 23 maja 2007 roku

 

 

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

 

 

 

1. Nazwa i adres zamawiającego:

 

GMINA  ZAŁUSKI

 

Tel. (0 23) 661 90 84  

Fax (0 23) 661 95 03

 

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, godz. 8:00 - 15:30.

 

Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pan Witold Rykowski – 

 Inspektor ds. oświaty

 

2. Określenie trybu zamówienia:

 

Przetarg nieograniczony

 

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

 

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście z siedziby Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu wniosku o jej

przekazanie.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie

internetowej www.ugzaluski.bip.org.pl

Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest nieodpłatny.

 

4. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

 

Przedmiotem zamówienia jest:  remont dachu w Szkole Podstawowej w Kamienicy

 oraz remont sal lekcyjnych i ich częściowe wyposażenie w szkołach w Stróżewie

i Szczytnie.

 

Zakres robót to:

-                 Remont pokrycia dachu w Szkole Podstawowej w Kamienicy (pokrycie

              dachu blachą trapezową powlekaną  na łatach),

-                 Wymiana posadzek  drewnianych na wykładziny PCV, remont sanitariatów dla uczniów (1 kpl) oraz sanitariatu dla personelu w zakresie robót budowlanych, instalacyjnych i elektrycznych w budynku ZSO w Szczytnie,

-                 Wykonanie remontu posadzek, wymiana drzwi wewnętrznych oraz adaptacja pomieszczenia na sanitariat dla niepełnosprawnych w budynku Szkoły

              Podstawowej w Stróżewie.

 

Nazwa / kod ustalone ze Wspólnego Słownika Zamówień:

- wykonywanie pokryć dachowych                - 45261210-9

- kładzenie rynien                                          - 45261320-3

- instalowanie drzwi drewnianych                  - 45421134-2

- roboty w zakresie podłóg drewnianych       - 45432114-6

- roboty instalacyjne w zakresie sprzętu

   sanitarnego                                                - 45332400-7

- kładzenie terakoty                                     - 45431100-8

- kładzenie glazury                                      - 45431200-9

                                                                                                                                                                                                                                          

 

 

 

5. Oferty częściowe i wariantowe:

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

 

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

 

6. Termin wykonania zamówienia: do 20 sierpnia 2007 r.  

 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania

oceny spełniania tych warunków:

 

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

-                 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności

              określonej przedmiotem zamówienia,

-                 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują

              potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia,

-                 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej

              wykonanie zamówienia,

-                 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia

              na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

-                 złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami,

              oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,

-                 spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych

              oraz SIWZ,

-                 wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia

              niniejszego postępowania co najmniej jedną robotę odpowiadającą

              rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia

              oraz potwierdzą należytość jej wykonania właściwym dokumentem,

-               posiadają kadrę inżynieryjno-techniczną przewidzianą do realizacji

            zamówienia będącą członkiem Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa,

            posiadającą uprawnienia w branży budowlanej oraz minimum 5 letnie

            doświadczenie w prowadzeniu robót,

-               osiągnęli dodatni wynik finansowy w roku bilansowym 2006.

 

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie formularza ofertowego wraz dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz

zaświadczeniami wymaganymi w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych

i aktami wykonawczymi do ustawy.

Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: „spełnia albo nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

 

8. Informacja na temat wadium:

 

Ustala się wadium w wysokości: 4.000,00 zł.,

słownie: cztery tysiące złotych

Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

-                 pieniądzu

-                 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym,

-                 gwarancjach bankowych

-                 gwarancjach ubezpieczeniowych

-                 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit. b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

 

 

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

 

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100%

 

 

10. Miejsce i termin składania ofert:

 

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Załuskach pok. nr 4, Załuski 67,  09-143 Załuski do dnia 19 czerwca 2007 roku do godz. 9:00.

 

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

 

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 19 czerwca 2007 r. o godz. 9:10 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 3, na parterze budynku Urzędu Gminy.

 

12. Termin związania ofertą:

 

Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

 

13. Pozostałe informacje:

 

Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej.

Nie zamierza się ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2839366]

przewiń do góry