WÓJT GMINY ZAŁUSKI ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W PONIŻSZYM POSTEPOWANIU
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Załuski: Remont i termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski
Numer ogłoszenia: 237358 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakres robót będzie polegał na remoncie uszkodzonej elewacji przez warunki atmosferyczne i termomodernizacji istniejącego budynku ZSO w Kroczewie oraz wykonaniu opaski wraz z pochylnia dla niepełnosprawnych, wykonaniu hydroizolacji w pomieszczeniu szatni W skład zakresu zamówienia wchodzą: - przygotowanie placu budowy, - roboty rozbiórkowe polegające na demontażu obróbek blacharskich starego podłoża, - przygotowanie powierzchni do wykonania docieplenia, - docieplenie ścian styropianem, - tynkowanie ścian, - roboty wykończeniowe, - wykonanie chodników wokół budynku szkoły, - roboty montażowe polegające na wykonaniu elementów dekoracyjnych i montażu daszków nad wejściem, - wykonanie hydroizolacji w pomieszczeniu szatni, - roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis zamówienia zawiera projekt techniczny i Specyfikacja Techniczna..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00-2, 45.10.00.00-8, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.45.00.00-6, 45.11.10.00-8, 45.23.31.61-5, 45.11.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.44.21.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia o wartości min. 150 000 zł ( sto pięćdziesiąt tysięcy zł) każde z załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.( zał. nr 4 do siwz)
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek niniejszy zostanie oceniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają co najmniej uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych- wymagana minimum 1 osoba. ( zał. nr 6)
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na podstawie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 6 do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą : treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa , to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.. 4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej 5)Wypełniony kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz w sytuacji określonej w § 4 ust. 4 umowy; 2) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot niniejszej umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, 3) inne uzasadnione przypadki, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Załuski, Załuski 67, 09-142 Załuski, pok nr 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Załuski , Zaluski 67, 09-142 Załuski pok nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DOKUMENTY DO POBRANIA
termomodernizacja_kroczewo.doc
specyfikacja_techniczna_termomodernizacji.doc
termomodernizacja_przedmiar.pdf
dokumentacja_termomodernizacja_cd..pdf
PYTANIA I ODPOWIEDZI
Załuski, dnia 25.06.2013 r.
Dotyczy przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą ;” Remont i termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski”
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759 ze zmianami )Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie następujących rozbieżności w dokumentacji technicznej określającej przedmiot zamówienia
W projekcie PB znajduje się zapis: ,,(str. 2 ) pkt 7. Zakres prac remontowych i termo modernizacyjnych..Zgodnie z obowiązującymi przepisami projektuje się docieplenie ścian styropianem gr .• l0cm. Oraz wykonanie wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych z tynku mineralnego gr.3mm"natomiast w SST str. 39 "Termoizolacja samogasnące płyty styropianowe odmiany: EPS 100-038 ściany podmurówki i piwnic EPS 70-038 - pozostałe elementy Należy zastosować następujące grubości styropianu: - ściany 20,Ocm wykończeniowa dla ścian tynk mineralny cienkowarstwowy do malowania o fakturze nakrapianej granulacji 1,5 mm o parametrach minimalnych ~ przyczepność do podłoża min 0,5 N/mm2; temperatura stosowania 5-25 stopni C;
Warstwa wykończeniowa dla ścian podmurówki tynk mozaikowy
1 Prosimy o wskazanie żądanej grubości styropianu oraz granulacji tynku.
2 Prosimy o załączenie rysunków konstrukcyjnych daszków z peliwęglanu
3 Prosimy o podanie przekroju konstrukcyjnego opaski.
Odpowiedzi:
Ad.1 Grubość styropianu 10 cm zgodnie z projektem wykończeniowa dla ścian tynk mineralny cienkowarstwowy do malowania o fakturze nakrapianej granulacji 1,5 mm o parametrach minimalnych ~ przyczepność do podłoża min 0,5 N/mm 2; temperatura stosowania 5-25 stopni C;
Ad. 2 Rysunek w załączeniu.
Ad.3 Rysunek w załaczeniu.
WSG. 271.6.2013 Załuski, dnia 19.07.2013 r.
Wszyscy uczestnicy przetargu
WRPG. 271.6.2013
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Załuski zwana dalej Zamawiającym informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego symbolem WSG. 271.6.2013 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Remont i termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski”.
I. Została wybrana oferta złożona przez:
Zakład Remontowo-Budowlany Ryszard Ładracz
Ul. Zaruzie 14A, 18-413 Miastkowo
z ceną oferty brutto 182 449,66 zł
(słownie: sto osiemdziesiąt dwa tysiące czterysta czterdzieści dziewięć złotych 66/100 )
Uzasadnienie wyboru:
Oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu i w związku z tym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.
Na podstawie kryterium „najniższa cena” oferta uzyskała 100 punktów.
Streszczenie oceny i porównania złożonych do przetargu ofert:
Lp. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Punkty w kryterium CENA |
1 |
PHU TERMO-BUD Agata Fokt Ul. Kierzkowska 129, 26-600 Radom |
186 838,19 zł |
97,65 |
2 |
ZUPIH- inż. Jan Stanisław Górliński Ul. Moniuszki 85, 06-200 Maków Mazowiecki |
216 845,25 zł |
84,14 |
3 |
Zakład Remontowo-Budowlany Ryszard Ładracz Ul. Zaruzie 14A, 18-413 Miastkowo |
182 449,66 zł |
100 |
4 |
ROBBUD Sp. z o.o. Spółka Komandytowa dawna Budowlana Import – Eksport Sp. z o.o. Ul. Płocka 33, 09-140 Raciąż |
206 895,73 zł |
88,18 |
5 |
PP-H PASSAT Krzysztof Konstantinow Ul. Tadeusza Kościuszki 18,09-100 Płońsk |
215 859,23 zł |
84,52 |
6 |
URBI PROJEKT ul. Tysiąclecia 5/62 06-100 Pułtusk |
186 699,90 zł |
97,72 |
Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszamy do udziału w kolejnym przetargu .
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z art.94.ust.1 pkt.2 ustawy Pzp
WÓJT GMINY ZAŁUSKI
/-/ Romuald Woźniak
Otrzymują:
1. strony wg wykazu znajdującego się w aktach sprawy
2. a/a
Zamieszczono:
1. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Załuskach
2. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Załuskach www.ugzaluski.bip.org.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
- Data udostępnienia w BIP: 2013-07-19
- Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-19 10:02:38
- Liczba odsłon: 671
- Historia dokumentu: