WÓJT GMINY ZAŁUSKI ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT  W PONIŻSZYM POSTEPOWANIU

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugzaluski.bip.org.pl


Załuski: Remont i termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski
Numer ogłoszenia: 237358 - 2013; data zamieszczenia: 20.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont i termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest remont i termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski Przedmiot zamówienia obejmuje: Zakres robót będzie polegał na remoncie uszkodzonej elewacji przez warunki atmosferyczne i termomodernizacji istniejącego budynku ZSO w Kroczewie oraz wykonaniu opaski wraz z pochylnia dla niepełnosprawnych, wykonaniu hydroizolacji w pomieszczeniu szatni W skład zakresu zamówienia wchodzą: - przygotowanie placu budowy, - roboty rozbiórkowe polegające na demontażu obróbek blacharskich starego podłoża, - przygotowanie powierzchni do wykonania docieplenia, - docieplenie ścian styropianem, - tynkowanie ścian, - roboty wykończeniowe, - wykonanie chodników wokół budynku szkoły, - roboty montażowe polegające na wykonaniu elementów dekoracyjnych i montażu daszków nad wejściem, - wykonanie hydroizolacji w pomieszczeniu szatni, - roboty wykończeniowe. Szczegółowy opis zamówienia zawiera projekt techniczny i Specyfikacja Techniczna..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00-2, 45.10.00.00-8, 45.32.10.00-3, 45.32.40.00-4, 45.45.00.00-6, 45.11.10.00-8, 45.23.31.61-5, 45.11.00.00-1, 45.26.00.00-7, 45.44.21.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5 000 złotych (słownie: pięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia o wartości min. 150 000 zł ( sto pięćdziesiąt tysięcy zł) każde z załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.( zał. nr 4 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie oceniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają co najmniej uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z potwierdzeniem kwalifikacji zawodowych- wymagana minimum 1 osoba. ( zał. nr 6)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na podstawie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 6 do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą : treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa , to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.. 4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej 5)Wypełniony kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz w sytuacji określonej w § 4 ust. 4 umowy; 2) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot niniejszej umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, 3) inne uzasadnione przypadki, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy Załuski, Załuski 67, 09-142 Załuski, pok nr 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Załuski , Zaluski 67, 09-142 Załuski pok nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


DOKUMENTY DO POBRANIA

termomodernizacja_kroczewo.doc

specyfikacja_techniczna_termomodernizacji.doc

termomodernizacja_przedmiar.pdf

projekt_termomodernizacja.pdf

dokumentacja_termomodernizacja_cd..pdf

kosztorys_ofertowy_term..doc

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Załuski, dnia 25.06.2013 r.

Dotyczy przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą ;” Remont i termomodernizacja Zespołu Szkół  Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski”

Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych  (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759 ze zmianami )Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.

Zwracam się z prośbą o wyjaśnienie następujących rozbieżności w dokumentacji technicznej określającej przedmiot zamówienia

W projekcie PB znajduje się zapis: ,,(str. 2 ) pkt 7. Zakres prac remontowych i termo modernizacyjnych..Zgodnie z obowiązującymi przepisami projektuje się docieplenie ścian styropianem gr .• l0cm. Oraz wykonanie wypraw elewacyjnych cienkowarstwowych z tynku mineralnego gr.3mm"natomiast w SST str. 39 "Termoizolacja samogasnące płyty styropianowe odmiany: EPS 100-038 ściany podmurówki i piwnic EPS 70-038 - pozostałe elementy Należy zastosować następujące grubości styropianu: - ściany 20,Ocm wykończeniowa dla ścian tynk mineralny cienkowarstwowy do malowania o fakturze nakrapianej granulacji 1,5 mm o parametrach minimalnych ~ przyczepność do podłoża min 0,5 N/mm2; temperatura stosowania 5-25 stopni C;

 Warstwa wykończeniowa dla ścian podmurówki tynk mozaikowy

1  Prosimy o wskazanie żądanej grubości styropianu oraz granulacji tynku.

2  Prosimy o załączenie rysunków konstrukcyjnych daszków z peliwęglanu

3  Prosimy o podanie przekroju konstrukcyjnego opaski.

Odpowiedzi:

Ad.1  Grubość styropianu 10 cm zgodnie z projektem wykończeniowa dla  ścian tynk mineralny cienkowarstwowy do malowania o fakturze nakrapianej granulacji 1,5 mm o parametrach minimalnych ~ przyczepność do podłoża min 0,5 N/mm 2; temperatura stosowania 5-25 stopni C;

     Ad. 2  Rysunek w załączeniu.

     Ad.3  Rysunek w załaczeniu.

 detal_daszku_nad_wejsciem.pdf

detal_daszku_od_strony_kotlowni.pdf

przekroj_konstrukcyjny_opaski.pdf

WSG. 271.6.2013                                                                                 Załuski, dnia 19.07.2013  r.                                                                              

                

 

 

                                                                                                             Wszyscy uczestnicy przetargu

                                                                                                             WRPG. 271.6.2013

                                                                                  

 

               

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

        Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Załuski zwana dalej Zamawiającym informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego symbolem WSG. 271.6.2013 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

„Remont i termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Kroczewie gm. Załuski”.

 

I. Została wybrana oferta złożona przez:

 

Zakład Remontowo-Budowlany Ryszard Ładracz

Ul. Zaruzie 14A, 18-413 Miastkowo

z ceną oferty brutto 182 449,66  

(słownie: sto osiemdziesiąt dwa tysiące czterysta czterdzieści dziewięć złotych 66/100 )

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu i w związku z tym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

Na podstawie kryterium „najniższa cena” oferta uzyskała 100 punktów.

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych do przetargu ofert:

 

      

 

Lp.

 

Nazwa i adres wykonawcy

 

Cena oferty brutto

Punkty w kryterium CENA

1

 

PHU TERMO-BUD Agata Fokt

Ul. Kierzkowska 129, 26-600 Radom

 

186 838,19 zł

 

97,65

2

 

ZUPIH- inż. Jan Stanisław Górliński

Ul. Moniuszki 85, 06-200 Maków Mazowiecki

 

 

216 845,25 zł

 

84,14

 

3

 

Zakład Remontowo-Budowlany Ryszard Ładracz

Ul. Zaruzie 14A, 18-413 Miastkowo

 

 

 

182 449,66 zł

 

100

4

 

 

ROBBUD Sp. z o.o. Spółka Komandytowa  dawna Budowlana Import – Eksport Sp. z o.o.

Ul. Płocka 33, 09-140 Raciąż

 

 

 

206 895,73 zł

 

88,18

5

 

PP-H PASSAT Krzysztof Konstantinow

Ul. Tadeusza Kościuszki 18,09-100 Płońsk

 

 

215 859,23 zł

 

84,52

 

6

 

URBI PROJEKT

ul. Tysiąclecia 5/62 06-100 Pułtusk

 

186 699,90 zł

 

97,72

 

                                                                                                                                                                                                

 

                                                                                                                                                                                           

Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszamy do udziału w kolejnym przetargu .

Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z art.94.ust.1 pkt.2 ustawy Pzp

 

                                                                                                   

 

 

                                                                                                                      WÓJT GMINY ZAŁUSKI

                                                                                                                             /-/ Romuald Woźniak

 

 

 

 

 

 

Otrzymują:

1.       strony wg wykazu znajdującego się w aktach sprawy

2.       a/a

Zamieszczono:

1.     Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Załuskach

2.     Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Załuskach www.ugzaluski.bip.org.

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-07-19
  • Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-19 10:02:38
  • Liczba odsłon: 681
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2824480]

przewiń do góry