Wersja archiwalna 2012-03-12 12:32:00
Wójt Gminy Załuski zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym na przedmiotowe zadanie.
Załuski: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski
Numer ogłoszenia: 75252 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski. Przedmiot zamówienia obejmuje: Platforma e-learningowa Platforma powinna spełniać wymagania systemu, który zostanie wdrożony w 6 szkołach Gminy Załuski i umożliwiać jej wielopoziomowe zarządzanie, możliwość łatwego wykorzystywania przez nauczycieli do udostępniania treści uczniom i kontroli ich wykonania, samodzielnego przygotowywania treści przez nauczycieli, a także posiadać rozbudowane możliwości raportowania. W cenie dostawy platformy należy skalkulować przechowywanie jej na serwerze Dostawcy do końca czerwca 2013 roku , koszt szkolenia dla wyznaczonego przez Zamawiającego personelu obsługi, szybkość serwera i platformy wystarczającą dla jednoczesnej pracy co najmniej 100 użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1Wymogi ogólne: a polska wersja językowa systemu, b opracowanie i wdrożenie wszystkich funkcji systemu na serwerach dostawcy min. 1 rok, c obsługa przez przeglądarkę internetową, d bezpieczeństwo treści, e możliwość tworzenia grup szkoleniowych w ramach jednej jednostki i niezależne administrowanie w ramach jednostki np. szkoły, f wejście przez stronę www z panelem logowania CMS, g możliwość logowania i pracy jednocześnie przez co najmniej 100 osób, 2Budowa szkoleń: a możliwość samodzielnego przygotowywania i udostępniania własnych treści przez nauczycieli dowolnych przedmiotów, bmożliwość bezpośredniego wydrukowania przygotowanych treści, w tym testów jako kartkówek dla uczniów, c możliwość uzupełniania treści tekstowych przez dodawanie grafiki, ścieżki dźwiękowej lub filmowej w dowolnym formacie. d możliwość tworzenia przez nauczyciela zadań domowych i udostępniania ich uczniom z określonym terminem realizacji, po upływie którego zadania będą dla uczniów niedostępne, e możliwość tworzenia przez nauczyciela i udostępniania uczniom testów z określonym terminem, w którym będą one dostępne, np. wtorek, 11.11.2011 od g. 12:00 do 12:45 f możliwość tworzenia przez nauczyciela i udostępniania uczniom zadań i testów zawierających te same pytania i zadania, lecz o przemieszanej kolejności, podział na grupy, g informacja o zrealizowaniu materiału przez ucznia i jego wynikach, h powiadomienie ucznia o nowym materiale, 3Administrowanie szkoleniami: azarządzanie i administrowanie grupami użytkowników, btworzenie raportów czasu pracy i wyników dla różnych szczebli uczeń- nauczyciel, cmożliwość tworzenia kont dostępowych dla rodziców -podgląd pracy ucznia i jego wyników, dmożliwość rejestracji użytkowników za pomocą wygenerowanego przez system hasła dostępowego oraz możliwość rejestracji użytkowników przez administratora, emożliwość dodawania uczniów do grup przez administratora jak i nauczyciela, flisty uczestników,glisty nauczycieli,hlisty administratorów,isystem wewnętrznej poczty, 4Szkolenia: aWykonawca przeprowadzi jednodniowe szkolenie dla 12 osób administrujących platformę e-learningową w zakresie: -administrowania platformy (publikowanie szkoleń, zarządzanie treścią, monitorowanie parametrów, tworzenie raportów), -worzenia i zarządzania kontami użytkowników platformy, -wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych, -wykonywania eksportów danych z bazy danych, -korzystania z modułu raportowego i ankietowego. 5Gwarancja jakości: aminimum okres do końca czerwca 2013 od dnia wdrożenia platformy to znaczy od dnia jej uruchomienia, 6Bezpłatne wsparcie techniczne: aod dnia wdrożenia platformy do końca czerwca 2013 roku. 1E-learningowe treści z zakresu języka angielskiego Treści powinny obejmować zakresem co najmniej materiał z zakresu szkoły podstawowej i gimnazjum na poziomach A1-B1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1Treści powinny spełniać następujące warunki ogólne: aumożliwiać automatyczne sprawdzanie przez system poprawności odpowiedzi udzielanych przez ucznia, a w przypadku odpowiedzi błędnych - automatyczne pokazywanie poprawnej odpowiedzi, bzawierać ćwiczenia i zadania zamknięte i otwarte o urozmaiconym wyglądzie i funkcjonalnościach. 2Treści językowe: agramatyka jęz. angielskiego, bćwiczenia sprawdzające, a także informacje wyjaśniające w podziale na poszczególne zagadnienia gramatyczne, cmin. liczba ćwiczeń: 1200. 2.E-learningowe treści z zakresu informatyki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Treści powinny spełniać następujące warunki ogólne: aumożliwiać automatyczne sprawdzanie przez system poprawności odpowiedzi udzielanych przez ucznia, a w przypadku odpowiedzi błędnych- automatyczne pokazywanie poprawnej odpowiedzi bzawierać ćwiczenia i zadania zamknięte o urozmaiconym wyglądzie i fnkcjonalnościach 2 Treści informatyczne oparte na poziomie programu nauczania szkoły podstawowej i gimnazjum aBudowa komputera bPodstawowe wiadomości o sieciach komputerowych i usługach internetowych cPodstawowe wiadomości dotyczące arkusza kalkulacyjnego - MS Excel dPodstawowe informacje o edytorze tekstu i grafiki ePodstawowe wiadomości o sieci komputerowej fEdytor tekstu MS Word gEdytor grafiki Paint hBazy danych MS Access iPrezentacja multimedialna MS Power Point jPodstawy języka HTML kUsługi internetowe strony www. poczta lLiczba ćwiczeń - minimum 1200.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.20.00-1, 80.58.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: BRAK
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
-
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
a) zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Załuskach Załuski 67, 09-142 Załuski pok. 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Załuskach Załuski 67, 09-142 Załuski pok. 8 biuro obsługi interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków europejskich w ramach POKL działanie 9.1.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DOKUMENTY DO POPBRANIA:
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
- Data udostępnienia w BIP: 2012-03-12
- Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
- Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-12 12:32:00
- Liczba odsłon: 287
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: