Wersja archiwalna 2011-11-10 12:37:25
Do wszystkich Wykonawców nr post.: 271.11.2011 Załuski 10.11.2011
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na: Zakup i dostawa komputerów wraz z systemem operacyjnym oraz serwis.
ZAWIADOMIENIE
o unieważnieniu postępowania
Gmina Załuski , działając zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jedn.: Dz. U. z 2010 Nr 113 poz. 759 ), zawiadamia o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup i dostawa komputerów wraz z systemem operacyjnym oraz serwis”.
Podstawa prawna
Podstawa unieważnienia: art. 93 ust.1 pkt. 7 w związku z niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego unieważnia się w/w postępowanie.
UZASADNIENIE
Zamawiający w specyfikacji istotnych warunków zamówienia określił, następujący termin realizacji umowy zawartej w wyniku przeprowadzenia przedmiotowego postępowania:
1. Zakup i instalacja komputerów do końca października 2011 r.
2. Zainstalowanie systemu operacyjnego do końca października 2011 r.
3. Serwis komputerów od 1 listopada 2011 r. do marca 2014 r.
Z uwagi na wszczęcie przedmiotowego postępowania w dniu 08.09.2011 r. i wyznaczenie terminu realizacji zamówienia jako niezmienna data kalendarzowa, Zamawiający nie może podpisać ważnej umowy na realizację przedmiotowego zamówienia, gdyż w chwili obecnej minął już termin jej realizacji. Umowa o świadczenie niemożliwe w chwili jej zawarcia jest nieważna.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
- Data udostępnienia w BIP: 2011-11-10
- Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
- Data ostatniej aktualizacji: 2011-11-10 12:37:25
- Liczba odsłon: 178
- wróć do wersji akturalnej
- Historia dokumentu: