Wersja archiwalna 2011-12-06 12:42:05

Wójt Gminy Załuski zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym na zadanie pn:"Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski"

Załuski: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski.
Numer ogłoszenia: 368378 - 2011; data zamieszczenia: 07.11.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Załuski , Załuski 67/4, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 023 6619096, faks 023 6619503.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego .Treści powinny obejmować zakresem co najmniej materiał z zakresu szkoły podstawowej i gimnazjum na poziomach A1 - B1 . Platforma powinna spełniać wymagania systemu , który zostanie wdrożony w wielu szkołach gminy i umożliwić jej wielopoziomowe zarządzanie , możliwość łatwego wykorzystywania przez nauczycieli do udostępniania treści uczniom i kontroli ich wykonania, samodzielnego przygotowywania treści przez nauczycieli , a także posiadać rozbudowane możliwości raportowania. 2. W cenie dostawy platformy należy skalkulować co najmniej 5-letni okres jej przechowywania na serwerze Dostawcy , koszt szkolenia dla wyznaczonego przez Zamawiającego personelu obsługi , koszt 5-letnich upgradedów , szybkość serwera i platformy wystarczającą dla jednoczesnej pracy co najmniej 100 użytkowników . 3. Pożądane funkcje platformy: a. możliwość samodzielnego przygotowywania i udostępniania własnych treści przez nauczycieli dowolnych przedmiotów, b. możliwość bezpośredniego wydrukowania przygotowanych treści , w tym testów jako kartek dla uczniów, c. możliwość uzupełniania treści tekstowych przez dodawanie grafiki , ścieżki dźwiękowej lub filmowej, d. tworzenie raportów czasu pracy i wyników dla różnych szczebli (uczeń/nauczyciel), e. możliwość tworzenia kont dostępowych dla rodziców ( podgląd pracy ucznia i jego wyników) f. możliwość rejestracji użytkowników za pomocą wygenerowanego przez system hasła dostępowego oraz możliwość rejestracji użytkowników przez administratora , g. możliwość dodawania uczniów do grup przez administratora jak i nauczycieli, h. możliwość tworzenia przez nauczycieli zadań domowych i udostępniania ich uczniom z określonym terminem realizacji , po upływie którego zadania będą dla uczniów niedostępne, i. możliwość tworzenia przez nauczyciela i udostępniania uczniom zadań i testów zawierających te same pytania i zadania lecz o przemieszanej kolejności( podział na grupy), k. system wewnętrznej poczty..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 48.21.97.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego lub podobnych urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wartości co najmniej 30 000 PLN brutto każda. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia wykazu wykonanych dostaw według wzoru stanowiącego zał. nr do formularza ofertowego oraz dołączyć dokumenty potwierdzające, ze dostawy te zostały wykonane należycie.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz określił warunki takiej zmiany .Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisu art. 144 ust. 1 upzp podlega unieważnieniu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Załuskach, Załuski 67, 09-142 Załuski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Załuskach, Załuski 67, 09-142 Załuski, pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane ze środków UE w ramach UE w ramach Działania 9.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

Dokumenty do pobrania

siwz_na_platforma_elerningowa__pokl.doc

umowa_na_platforme_elearningowa.doc

 

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

Pytanie nt 1

W punkcie V ppkt.1.2 SIWZ Zamawiający określając sposób spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia wymaga aby Wykonawca wykazał, iż " w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym  okresie wykonał należycie, co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego lub podobnych urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 30 000 PLN brutto każda (...)". Biorąc pod uwagę fakt, iż niniejsze zamówienie dotyczy wdrożenia platformy e-learningowej, a więc oprogramowania a nie sprzętu, warunek ten nie jest proporcjonalny do przedmiotu zamówienia zgodnie z art.22 ust. 4 Ustawa o Zamówieniach Publicznych. Czy Zamawiający uzna zatem warunek za spełniony po dostarczeniu przez Wykonawcę  dokumentów potwierdzających należyte wykonanie wdrożenia platformy e-learningowej o łącznej wartości co najmniej 30 tysięcy brutto lub wdrożenie platformy e-learningowej w co najmniej 4 szkołach podlegających pod ten sam organ prowadzący (proporcjonalnie do przedmiotu zamówienia)?

 

Odpowiedź.

Zamawiajacy podtrzymuje zapis  punktu V ppkt. 1.2 SIWZ.

 

Pytanie nr 2

W punkcie V 1 2) SIWZ jest napisane:
"(...) Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał należycie, co najmniej trzy dostawy sprzętu komputerowego lub podobnych urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia wartości co najmniej  30 000 PLN brutto każda."

W załączniku nr 4 do formularza ofertowego zaś:
"należycie wykonał trzy zamówienia na dostawy sprzętu komputerowego lub podobnych urządzeń stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia o wartości co najmniej 500 000 PLN brutto każda;"

Pytanie:
Jaka jest właściwa kwota?

 

Odpowiedź.

Zamawiający  podtrzymuje kwotę 30 000 tyś brutto.

 

 

WRPG. 271.15.2011                                                                                  Załuski, dnia 05.12.2011 r.

                                                                              

                

 

 

                                                                                                             Wszyscy uczestnicy przetargu

                                                                                                         

                                                                                                                  WRPG. 271.15.2011

 

                                                                                  

 

               

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

        Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Załuski zwana dalej Zamawiającym informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego symbolem WRPG. 271.15.2011 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

„Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń  elearningowych dla potrzeb projektu” Uczę się dla siebie” realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski”.

 

I. Została wybrana oferta złożona przez:

 

Firmę CNJA Edukacja Witold Szaszkiewicz Sp. j.

31-436 Kraków

ul. Mieszka I 32/2

z ceną oferty brutto: 18 327,00 zł

(słownie: osiemnaście tysięcy trzysta dwadzieścia siedem  złotych 00/100)

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu i w związku z tym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

Na podstawie kryterium „najniższa cena” oferta uzyskała 100 punktów.

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych do przetargu ofert:

 

 

Lp.

 

Nazwa i adres wykonawcy

 

Cena oferty brutto

Punkty w kryterium CENA

1

 

Firmę CNJA Edukacja Witold Szaszkiewicz Sp. j.

31-436 Kraków

ul. Mieszka I 32/2

 

 

18 327,00

 

100

 

2

 

Tomorrow Sp. z o.o.

Ul. Kamionkowska 51

03-812 Warszawa

 

126 690,00 zł

 

14.47

 

3

 

LIBRUS Sp. z o.o.

Ul. Misjonarzy Oblatów 20A

40-129 Katowice

 

19 879,00 zł

 

92,19

                                                                                                                                                                                                      

 

 

 

          

         Zamawiający zawiadamia również, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, w przypadku niezłożenia odwołania może zawrzeć umowę w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Umowa w sprawie zamówienia będzie mogła zostać podpisana nie wcześniej niż 12 grudnia 2011 r.

 

                                                                                                                                                                                           

Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach o udzielenie zamówienia.

 

 

 

                                                                                                  

 

 

                                                                                                                  WÓJT GMINY ZAŁUSKI

                                                                                                                             /-/ Romuald Woźniak

 

 

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2824150]

przewiń do góry