Wersja archiwalna 2011-09-07 12:47:16

Załuski: Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół w Gminie Załuski w ramach projektu -Uczę się dla siebie
Numer ogłoszenia: 277430 - 2011; data zamieszczenia: 07.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Załuski , Załuski 67/4, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 023 6619096, faks 023 6619503.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie zajęć edukacyjnych dla uczniów szkół w Gminie Załuski w ramach projektu -Uczę się dla siebie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia rozwijające kompetencje kluczowe (m.in. matematyka, fizyka , biologia, przyroda) dla łącznie 9 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone egzaminem wewnętrznym. 2. Zajęcia rozwijające z zakresu technik komputerowych dla łącznie 10 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 60h/grupę, wzbogacone o komponent elearningowy udostępniony na platformie elearningowej online w wymiarze min. 5h/osobę, zakończone egzaminem wewnętrznym. 3. Zajęcia wyrównujące z różnych przedmiotów (m.in. matematyka, jęz. polski, nauczanie zintegrowane, fizyka, chemia) dla łącznie 25 pięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 30h/grupę. 4. Warsztaty wsparcia psychologicznego dla łącznie 7 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 15h/grupę. 5. Zajęcia z zakresu doradztwa zawodowego i przedsiębiorczości dla łącznie 2 dziesięcioosobowych grup uczniów uczniów w szkołach, w wymiarze 15h/grupę. 6 Zajęcia dla nauczycieli z zakresu pracy z elearningiem i multimediami dla łącznie 7 pięcioosobowych grup nauczycieli uczniów w szkołach, w wymiarze 20h/grupę. Wykonawca w cenie szkoleń opisanych powyżej powinien dodatkowo skalkulować : : 1.Fakt, że zamawiający rezerwuje sobie prawo do zażądania obecności wykładowców wykonawcy na spotkaniach informacyjnych dla rodziców w maksymalnym wymiarze 1h/tygodniowo dla każdej grupy 2.Konieczność dostosowania się do harmonogramu zajęć przygotowanego przez Zamawiającego, który musi w nim uwzględnić terminy kończenia lekcji w szkołach, jak również harmonogram transportu uczniów ze szkół do domów. Zajęcia będą się odbywać w dni powszednie, po zakończeniu przez uczniów lekcji w poszczególnych szkołach 3. Koszt przygotowania i udostępnienia uczniom zajęć opisanych w pkt.1 opisu zamówienia - materiałów elearningowych odpowiednich do poziomu i przedmiotu zajęć oraz pełną obsługę komponentu elearningowego tych zajęć ( kontrola wykonania zadań przez uczniów, realizacja odpowiedniej liczby godzin zajęć online)w okresie szkoleń, a także na okres kolejnych 2 lat po zakończeniu szkoleń. 4.Wykonawca obowiązany jest w przypadku zatrudnienia nauczycieli ze szkół w Gminie Załuski do pełnego składkowania ZUS, niezależnie od formy umowy jaką Wykonawca zawrze z tymi nauczycielami. 5. Zamawiający udostępni sale szkoleniowe nieodpłatnie..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości 3000 złotych

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej - 200h zajęć dla uczniów szkół z zakresu przedmiotów matematyczno-przyrodniczych - 300h zajęć dla uczniów szkół z zakresu technik komputerowych ICT - 300h zajęć wyrównujących dla uczniów szkół - 50h zajęć wsparcia psychologicznego dla uczniów szkół - 50h zajęć w systemie elearningowym (materiały udostępniane na platformie online, realizacja zadań sprawdzana przez nauczyciela) dla uczniów szkół

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykazanie przez Wykonawcę.że dysponuje platformą do szkoleń elearningowych spełniającą wymagania Zamawiającego okreslone w załaczniku nr 7

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponować będzie co najmniej a.5 nauczycielami matematyki b.5 nauczycielami jez. polskiego c.7 nauczycielami nauczania zintegrowanego d. 3 nauczycielami przyrody e. 1 nauczycielem biologii f.1 nauczycielem chemii g.2 nauczycieli fizyki h.6 nauczycielami informatyki i.1 osobą o uprawnieniach psychologa j.1 osobą o uprawnieniach doradcy zawodowego wymienionymi zgodnie z zapisami załącznika nr 6 do SIWZ i potwierdzi kwalifikacje nauczycieli do nauczania przedmiotów odpowiednimi dokumentami ( kserokopie dyplomów)

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie

·         wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz oferty na wykonanie zamówienia zał nr 2 Parafowany projekt umowy zał nr 1 Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Załuskach,09-142 Załuski , Załuski 67.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Załuskach,09-142 Załuski , Załuski 67, pok. nr 8-biuro obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej POKL działanie 9.1, poddziałanie 9.1.2.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

 

   

 

 

                                                                                                            WÓJT GMINY ZAŁUSKI

                                                                                                           - Romuald Woźniak-

                                                       

specyfikacja_z_zalacznikami.doc

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2824096]

przewiń do góry