Załuski, 22.04.2008 r.
OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM O WARTOŚCI POWYŻEJ 14 000 EURO
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
1. NAZWA I ADRES ZAMAWIAJĄCEGO:
Gmina Załuski, 09-142 Załuski, powiat płoński
Tel: (023) 66 19 096; (023) 66 19 013
Fax: (023) 66 19 013
NIP: 567-146-72-94
Regon: 000551272
Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku w godz. 845 - 1545
Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pan Mieczysław Frączak – pokój nr 11, tel (023) 66 19 096
Kierownikiem zamawiającego w rozumieniu art. 2 pkt 3 ustawy Pzp jest Wójt Gminy Załuski - Romuald Woźniak.
Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzaluski.bip.org.pl
Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa.
2. OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi gminnej Załuski – Falbogi Wielkie gm. Załuski
2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
3) Zakres rzeczowy zamówienia:
- roboty pomiarowe w terenie równinnym - 1700 m
- profilowanie istniejącej nawierzchni - 7650 m2
- wzmocnienie istniejącej podbudowy żwirowej pospółką warstwą grubości
10 cm 4500 m2
- wykonanie warstwy dolnej nawierzchni bitumicznej z masy mineralno- asfaltowej grysowej grub. 4 cm wg PN-S-96025 - 6970 m2
- wykonanie warstwy ścieralnej bitumicznej z masy mineralno-asfaltowej grysowej grub. 3 cm wg PN-S-96025 - 6800 m2
- dowóz pospółki na pobocza z odl. do 10 km. Średnia grub. warstwy 6 cm – 165 m3
- plantowanie poboczy równiarką i ręcznie. Zagęszczanie mechaniczne – 2750 m2
- wykonanie i ustawienie znaków na słupach żelbetowych. Tarcze znaków foliowane –
10 szt.
4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
45233140-2 roboty drogowe
45233220-7 roboty w zakresie nawierzchni dróg
3. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA: do 30.06.2008r.
4. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM,
FINANSOWYM I TECHNICZNYM
1. Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych).
2. Warunki udziału:
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655) tj.:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych.
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące dokumenty:
-aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
-aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
2) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalności drogowej oraz zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa wraz z aktualnym ubezpieczeniem od odpowiedzialności cywilnej osoby proponowanej przez wykonawcę na stanowisko kierownika budowy;
Na potwierdzenie spełniania w/w warunku wykonawcy dostarczą wraz z ofertą następujące dokumenty:
- wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi, że w/w roboty zostały wykonane należycie (wykaz ma zawierać: opis robót, w tym powierzchnię wykonanej nawierzchni i w jakiej technologii, datę wykonania robót, dane odbiorcy robót zgodne z referencjami),
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Dla potwierdzenia spełniania warunków zawartych w pkt 1-3 wykonawcy dostarczą również oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Ocena spełniania w/w warunków będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia lub niespełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania przetargowego.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio że:
-nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert),
-nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
5. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony.
6. KRYTERIA OCENY OFERT
Nazwa kryteriów |
Waga |
Cena |
90% |
Termin gwarancji |
10% |
7. INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem:
Urząd Gminy w Załuskach
adres: Załuski 67; 09-142 Załuski, powiat płoński
2) Termin składania ofert: 16.05.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Załuskach
adres: Załuski 67; 09-142 Załuski, powiat płoński
3) Termin związania ofertą: okres w dniach - 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
8. ZAPISY DODATKOWE
1. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
3. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających.
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie dopuszcza porozumiewania się drogą elektroniczną.
6. Rozliczenia między zamawiającym a wykonawcą będą prowadzone wyłącznie w PLN.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
8. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów przygotowania oferty
Wójt Gminy Załuski
Załuski, 22.04.2008r.
Romuald Woźniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Jarosławska Anna
- Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
- Informacja zaktualizowana przez: Jarosławska Anna
- Data ostatniej aktualizacji: 2008-04-24 11:41:35
- Liczba odsłon: 153
- Historia dokumentu: