Załuski, dnia 23 maja 2007 roku.

OGŁOSZENIE O PRZETARGU NIEOGRANICZONYM

1. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:

Gmina Załuski, Załuski 67, 09-142 Załuski.

Tel. (0 23) 661 90 84 

Fax (0 23) 661 95 03

Godziny urzędowania: od poniedziałku do piątku, godz. 8:00 - 15:30.

Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest  Witold Rykowski – Inspektor d.s. oświaty w Urzędzie Gminy w Załuskach

2. Określenie trybu zamówienia:

Przetarg nieograniczony

3. Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia:

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać osobiście z siedziby Zamawiającego lub za pośrednictwem poczty po uprzednim złożeniu wniosku o jej przekazanie.

Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona została na stronie internetowej  

www.ugzaluski.bip.org.pl

Formularz specyfikacji istotnych warunków zamówienia jest nieodpłatny.

4. Określenie przedmiotu oraz zakresu zamówienia:

Przedmiotem zamówienia jest A

Zakres prac obejmuje:

  1. Dowożenie dzieci na zajęcia szkolne do szkół w Kroczewie, Kamienicy i Stróżewie oraz rozwiezienie po zakończonych zajęciach. Dzienna trasa przejazdu ok. 104 km
  2. Dowożenie dzieci na zajęcia szkolne do szkół w Stróżewie, Karolinowie i Szczytnie. Dzienna trasa przejazdu ok. 50 km.

Łącznie w okresie trwania umowy ok. 30 000 km

Nazwa / kod ustalone ze Wspólnego Słownika Zamówień:

Wynajem autobusów i autokarów wraz z kierowcą – 60117200-3

5. Oferty częściowe i wariantowe:

Zamawiający  dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na jedno lub dwa zadania. W przypadku złożenia oferty na dwa zadania musi ona zawierać rozbicie całości na poszczególne etapy (zadania) z jednoczesnym ich opisaniem

Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.

6. Termin wykonania zamówienia: rok szkolny 2007/2008 

7. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:

-                 posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia,

-                 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia,

-                 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia,

-                 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych,

-                 złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami,

-                 spełniają wymagania określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz SIWZ,

-                 wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania co najmniej jedną usługę odpowiadającą rodzajem i wartością usług stanowiącym przedmiot zamówienia oraz potwierdzą należytość jej wykonania właściwym dokumentem,

-                 posiadają kadrę techniczną przewidzianą do realizacji zamówienia.

-                 osiągnęli dodatni wynik finansowy w roku bilansowym 2006.

Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie na podstawie formularza ofertowego wraz dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi w SIWZ zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych i aktami wykonawczymi do ustawy.

Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: „spełnia albo nie spełnia”. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania.

8. Informacja na temat wadium:

Zamawiający nie stosuje przepisów dotyczących wniesienia wadium.

9. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:

Nazwa kryterium

Waga

Cena

100%

10. Miejsce i termin składania ofert:

Ofertę należy złożyć w sekretariacie Urzędu Gminy w Załuskach pok. nr 4, 09-142 Załuski do dnia 21 czerwca 2007 roku do godz. 9:00.

11. Miejsce i termin otwarcia ofert:

Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21 czerwca  2007 r. o godz. 9:10 w siedzibie Zamawiającego – pokój nr 3 Urzędu Gminy w Załuskach.

12. Termin związania ofertą:

Wykonawca będzie związany złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.

13. Pozostałe informacje:

Nie zamierza się zawrzeć umowy ramowej.

Nie zamierza się ustanowić dynamicznego systemu zakupów.

Nie przewiduje się wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.

____________________________________

   Kierownik Zamawiającego

 

Załączniki:

 

https://ugzaluski.bip.org.pl/pliki/ugzaluski/siwz-dowozenie.doc

 

https://ugzaluski.bip.org.pl/pliki/ugzaluski/zalacznik_nr1-dowozenie.doc

 

https://ugzaluski.bip.org.pl/pliki/ugzaluski/zalacznik_nr2-dowozenie.doc

 

https://ugzaluski.bip.org.pl/pliki/ugzaluski/zalacznik_nr3-dowozenie.doc

 

https://ugzaluski.bip.org.pl/pliki/ugzaluski/zalacznik4-dowozenie.doc

 

https://ugzaluski.bip.org.pl/pliki/ugzaluski/zalacznik_nr5-dowozenie.doc

 

https://ugzaluski.bip.org.pl/pliki/ugzaluski/zalacznik_nr6-dowozenie.doc

 

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Szybińska Urszula
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Szybińska Urszula
  • Data ostatniej aktualizacji: 2007-05-24 17:16:40
  • Liczba odsłon: 213
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2822111]

przewiń do góry