protokol_plac.jpgprotokol_plac.jpgprotokol_plac.jpgprotokol_plac.jpgprotokol_plac.jpgprotokol_plac.jpg

            Zaproszenie

      Urząd Gminy w Załuskach działając zgodnie z art. 4 ust. 8 Ustawy – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zmianami), zaprasza do złożenia oferty na zadanie pod nazwą „Urządzenie placu zabaw zlokalizowanego na placu przedszkola przy Zespole Szkół w Kroczewie w Gminie Załuski” do dnia 01 sierpnia  2013 r. do godz. 1100.

             

                                                                                                          Z  poważaniem

                                                                                                     /-/ Romuald Woźniak

                                                                                                        Wójt Gminy Załuski

 

 

zapytanie_ofertowe_plac_zabaw.doc

umowa_nr__plac_zabaw.doc

dok1.doc




Pytania i odpowiedzi


                                                                                       Załuski 24.07.2013 r

 

                                                              Wszyscy oferenci zapytania ofertowego

                                            

     

Pytania i odpowiedzi

  

 

 

1.    Czy Zamawiający określi jakie ostatecznie należy zamontować zawiesia di huśtawki wahadłowej? Opis jest niejednoznaczny

 

2.    Czy  Zamawiający poda na jakiej powierzchni należy wykonać trawnik?

 

3.    Czy Zamawiający rozważy wprowadzenie wymogu wykonania trawnika z rolki? Trawnik siany w warunkach letnich  gdy wegetacja jest słaba ze względu na wysokie temperatury, wymóg podlewania i koszenie wstępne oraz konieczność wyłączenia placu na min. miesiąc jest trudny do uzyskania. Wyłożenie trawy z rolki (przy wstępnym intensywnym podlewaniu) pozwoli już po około 14 dniach na pełne korzystanie z placu.

 

 

W odpowiedzi na powyższe pytania zaznaczam:

1.    Siedziska będą przeznaczone dla dzieci w wieku przedszkolnym, w związku z czym powinny byt to siedziska dla nich bezpieczne, spełniające w tym zakresie odpowiednie normy i wymogi bhp. Zapis „siedziska proste” jest wynikiem uchybienia na etapie sporządzania zamówienia, i należy je traktować jako skreślone.

2.    Powierzchnia trawnika wyniesie około 220 m2.

3.    Forma tworzonego trawnika jest dowolna i dopuszczamy również wykonanie trawnika z rolki, trawnik jednak ma być gotowy (ma osiągnąć stan docelowy) na dzień 31 sierpnia 2013 roku 


PROTOKÓŁ

protokol.jpg

protokol_plac.jpg
Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
  • Data udostępnienia w BIP: 2013-08-07
  • Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2013-08-07 14:19:03
  • Liczba odsłon: 648
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2821856]

przewiń do góry