Wójt Gminy Załuski zaprasza do złożenia ofert na poniższe zadanie
Załuski: REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI ZAŁUSKI POPRZEZ ROZWÓJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ
Numer ogłoszenia: 228788 - 2013; data zamieszczenia: 14.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REWITALIZACJA MIEJSCOWOŚCI ZAŁUSKI POPRZEZ ROZWÓJ INFRASTRUKTURY TURYSTYCZNEJ I REKREACYJNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest poprawienie funkcjonalności i walorów estetycznych centrum miejscowości Załuski jak również umożliwienie aktywnego uprawiania sportu mieszkańcom miejscowości. Teren przeznaczony pod inwestycje jest aktualnie niezagospodarowany i niewykorzystywany. W niewielkim stopniu zagospodarowany jest teren Urzędu Gminy Załuski, jednak stan nasadzeń i trawników jest zły i nieatrakcyjny. Na placu parkingowym przed Urzędem Gminy brak jest sprecyzowanego sposobu parkowania pojazdów. Głównym założeniem projektowym było stworzenie dogodnych warunków do aktywnego spędzania czasu poprzez wprowadzenie trawiastego boiska do piłki nożnej i urozmaicenie funkcjonalności terenu o funkcję rekreacyjną poprawiającą walory estetyczne. Aby poprawić walory estetyczne terenu Urzędu gminy wprowadzono nasadzenia drzew i krzewów liściastych. Teren przy Urzędzie, który aktualnie nie jest w żaden sposób wykorzystywany został wzbogacony o funkcję rekreacyjną. Alejki z kostki brukowej i różnobarwne dekoracyjne nasadzenia będą zachęcać do korzystania z formy odpoczynku na świeżym powietrzu. Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - obrzeża, - wykonanie podbudowy, - chodniki, - nawierzchnia żwirowa, - boisko, - wyposażenie boiska, - nasadzenia, - trawniki, - obiekty małej architektury, - regulacja, - oznakowanie. Szczegółowy opis zamówienia zawiera projekt budowlany, przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiące integralną część SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26-9, 45.10.00.00-8, 45.11.10.00-8, 45.23.32.22-1, 45.23.30.00-9, 45.11.27.20-8, 77.31.00.00-6, 45.40.00.00-1, 45.11.27.10-5, 45.23.24.52-5, 45.23.32.90-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 5000 złotych (słownie pięć tysięcy złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). .
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej wykonali i prawidłowo ukończyli co najmniej trzy roboty budowlane w tym jedną związaną z wykonaniem zagospodarowania terenu w zakresie budowy lub przebudowy nawierzchni z kostki brukowej o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł, jedną polegającą na budowie boiska wraz z wyposażeniem o wartości nie mniejszej niż 90 000,00 zł i jedną robotę polegającą na zagospodarowaniu terenów zieleni oraz gospodarki istniejącym drzewostanem o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 zł .
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą : treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa , to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.. 4) Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej 5)Wypełniony kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz w sytuacji określonej w § 4 ust. 4 umowy; 2) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot niniejszej umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, 3) inne uzasadnione przypadki, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Załuski , Załuski 67,09-142 Załuski, pok 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Załuski , Załuski 67,09-142 Załuski, pok nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt reakizowany w ramach PROW 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PLIKI DO POBRANIA
kosztorys_ofertowy_rewitalizacja.doc
siwz_zaluski_rewitalizacja.doc
projekt_calosc_bez_zaswiadczen.pdf
Zapytanie
Załuski, dnia 25.06.2013 r.
WSG.271.5.2013
Do wszystkich oferentów
Dotyczy przetargu nieograniczonego na zadanie pod nazwą ;” Rewitalizacja miejscowości Załuski poprzez rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej ”.
Zgodnie z art. 38 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2010 r, Nr 113, poz. 759 ze zmianami )Zamawiający przekazuje treść zapytań wraz z wyjaśnieniami.
Proszę o umieszczenie na stronie przykładowych zdjęć lub rysunków technicznych ławek , siedzisk , kosza na śmieci oraz słupa ogłoszeniowego
Zamawiający wyjaśnia ,że nie posiada wyżej wymienionych zdjęć ani rysunków , natomiast wszystkie elementy powinny być dopasowane do charakteru miejsca i zagospodarowania terenu i przed montażem powinny uzyskać zgodę Inwestora.
WSG. 271.5.2013 Załuski, dnia 04.07.2013.r
Wszyscy uczestnicy przetargu
WRPG. 271.5.2013
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
I OFERTACH ODRZUCONYCH
Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Załuski zwana dalej Zamawiającym informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego symbolem WSG. 271.52013 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Rewitalizacja miejscowości Załuski poprzez rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej ”
I. Została wybrana oferta złożona przez:
Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o.
09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 z ceną 270 577,40 zł
(słownie: dwieście siedemdziesiąt tysięcy pięćset siedemdziesiąt siedem złotych 40/100)
Uzasadnienie wyboru:
Oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu i w związku z tym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.
Na podstawie kryterium „najniższa cena” oferta uzyskała 100 punktów.
Streszczenie oceny i porównania złożonych do przetargu ofert:
Lp. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Punkty w kryterium CENA |
1 |
NOVA- Jerzy Łebski, 99-100 Łowicz, ul. Powstańców 2 |
325 860,64 zł |
83,03 |
2 |
DRO-MAR – Marcin Dróżdż, 26-640 Skaryszew Makowiec, ul. Radomska 138 |
277 463,49 zł |
97,52 |
3 |
ROBBUD Sp. z o.o. Sp. komandytowa 09-140 Raciąż , ul. Płocka33 |
350 177,06 zł |
odrzucona |
4 |
Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o. 09-100Płońsk, ul. Zajazd 8 |
270 577,40 zł |
100 |
Oferta nr 3 –Firma ROBBUD Sp. z o.o. Sp. komandytowa, 09-140 Raciąż , ul. Płocka 33 Wykonawca został wykluczony z postępowania na podstawie art. 24b ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, a tym samym jego oferta została odrzucona na podstawie art.89 ust.1 pkt.5 ponieważ
Wykonawca wezwany pismem z dnia 02.07.2013 r. do uzupełnienia oferty poprzez złożenie listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust.2 pkt.5 , albo informację o tym, że nie należy do grypy kapitałowej w wyznaczonym terminie do 03.07.2013 do godz. 14:00 , przedmiotowej informacji nie złożył .
Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszamy do udziału w kolejnym przetargu .
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z art.94.ust.1 pkt.2 ustawy Pzp
WÓJT GMINY ZAŁUSKI
/-/ Romuald Woźniak
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
- Data udostępnienia w BIP: 2013-07-05
- Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-07-05 11:39:25
- Liczba odsłon: 751
- Historia dokumentu: