WÓJT GMINY ZAŁUSKI ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W PONIŻSZYM POSTEPOWANIU
Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:
Załuski: ODNOWA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI WOJNY GM. ZAŁUSKI
Numer ogłoszenia: 137982 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODNOWA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI WOJNY GM. ZAŁUSKI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa centrum miejscowości Wojny poprzez modernizację stawu retencyjnego w ww. miejscowości. Planowana modernizacja stawu będzie polegała na jego odmuleniu i pogłębieniu z 1 do 2,5 m, przez co zostanie zwiększona jego możliwość odbierania i magazynowania wód powierzchniowych - zwiększenie kubatury stawu z ok. 6 tys. do ponad 13 tys. m3. W skład zakresu zamówienia wchodzą: - roboty ziemne, - plantowanie, - skarpy i brzeg, - krawężniki, - odwodnienie, - nasadzenia i trawniki, - elementy małej architektury.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-1, 45.24.00.00-1, 45.40.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000 złotych słownie piętnaście tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Załuskach nr 09 8241 0009 0000 0390 2000 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych , w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)- przed upływem terminu składania ofert tj. do 26.04.2013 r. do godz. 9:00 z dopiskiem wadium na Odnowę centrum miejscowości Wojny gm. Załuski.Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji,musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Unormowania dotyczące zwrotu i zatrzymania wadium przez Zamawiającego zostały określone w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia tj. w zakresie melioracji zbiorników wodnych, odmulania i/lub pogłębiania o wartości min. 300 000 zł ( trzysta tysięcy zł) każde z załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.( zał. nr 4 do siwz)
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- inne dokumenty
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2)Parafowany projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą : treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa , to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.. 4)Wypełniony kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia 1)termin realizacji - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz w sytuacji określonej w § 4 ust. 4 umowy; 2)zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot niniejszej umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, 3)inne uzasadnione przypadki, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Załuski, Załuski 67, 09-142 Załuski pok. 22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski pok nr 8.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
DOKUMENTY DO POBRANIA
specyfikacja i załaczniki siwz_wojny.doc
przedmiar_wojny_-_modernizacja_stawu_retencyjnego_04-03-2013.doc
projekt_wojny_odnowa_stawu.pdf
PYTANIA
Na podstawie art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych przesyłamy Państwu odpowiedzi na pytania dotyczące wyżej wymienionego zadania.
Pytanie nr 1
Zamieszczenie na stronie internetowej specyfikacji technicznych
Odpowiedź:
Specyfikacja techniczna zostanie zamieszczona.
Pytanie nr 2
Zamieszczenie na stronie internetowej rysunku konstrukcyjnego pomostu..
Odpowiedź:
Zamawiający nie posiada takiego rysunku. Po konsultacji z projektantem i zgodnie z projektem ,winien to być pomost stalowy (forma zabezpieczenia antykorozyjnego w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego) z pokładem drewnianym długości 6,0 m, szerokość 2,0 m, głębokość zakotwienia 4,0 m.
Pytanie nr 3
Sprecyzowanie jaki gatunki drzew i krzewów przewidziano do nasadzeń, o jakich parametrach.
Odpowiedź
Zamawiający po konsultacji z projektantem proponuje następujące rośliny do nasadzeń:
kaczeniec wodny szt. 5, kosaciec syberyjski 5 szt., pałka szerokolistna 4 szt.,
rutewka orlikolistna 6 szt, tawułki 5 szt., drzewa iglaste 5 szt.
Pytanie nr 4
Sprecyzowanie parametrów ławek i koszy.
Odpowiedź
Zamawiający proponuje - ławka miejska o konstrukcji stalowej, drewno impregnowane i trzykrotnie malowana lakierobejcą, elementy stalowe lakierowane proszkowo (kolorystyka antykorozyjnego w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego), długość 180 cm, wysokość 75 cm, wysokość siedziska 43 cm, głębokość siedziska 45 cm, listwy o wym. 180x8x4, ilość listew 9.
Kosz betonowy z dnem Kosz betonowy z dnem - frezowany 80L, Ø: 51 cm, H: 78 cm
średnica górna: 51 cm, średnica podstawy: 45 cm, wysokość: 78 cm, pojemność: 80L
Materiał: beton płukany z kamieniem rzecznym lub mieszanką grysów.
Kosz posiada pełne dno z otworem odpływowym co zwiększa jego wagę nadając mu
odpowiednią stabilność.
W komplecie wkład ocynkowany z popielnicą
Pytanie nr 5
Podanie z jakiego kamienia ma być narzut kamienny.
Odpowiedź
Narzut kamienny luzem szerokość 1,50 m, kamień łamany 10-30 cm, odporny na działanie wody i mrozoodporny, odznaczający się dużym ciężarem właściwym, nie może ulegać ługującemu działaniu wody, mięknąć i rozsypywać się. oraz gnejs
SPECYFIKACJA TECHNICZNA
sst_modernizacja_stawu_retencyjnego_wojny.pdf
Z dokumentacji przetargowej tj. Specyfikacji oraz kosztorysu ofertowego wynika ,że roboty związane z umocnieniem dna i skarp zbiornika będą przeprowadzone w sposób naturalny na „sucho” a tak w rzeczywistości nie jest. W związku z tym:
Pytanie nr 6
Czy do wykonania wyżej wymienionych robót należy przewidzieć pracę nurków?
Pytanie nr 7
Czy inwestor zakłada stałe odwodnienie wykopu i określi w kosztorysie ofertowym przewidywany ich zakres oraz wskaże miejsce odprowadzenia wody z odwodnienia?
Ad. 6
Nie przewiduje się pracy nurków.
Ad 7
Istnieje możliwość odwodnienia zbiornika poprzez istniejący przepust
8. Dlaczego inwestor przyjmując w kosztorysie ofertowym wycenę robót umocnieniowych (wbicie kołków, ułożenie kiszki faszynowej, ułożenie płyt, darniowanie, ułożenie koszy gabionowych) w technologii na sucho nie przewidział kosztów związanych z odwonieniem stawu?
9. Zrzut wody poprzez wskazany w odpowiedzi przepust spowoduje zalanie posesji pod drogą której on przechodzi (chodzi o odpompowanie kilku tysięcy m3 wody) pytanie
czy inwestor pokryje koszty związane z ewentualnym jej zalaniem?
Ad 8
Odpowiadając na zapytania ofertowe uprzejmie informujemy, że wykonawca robót powinien wliczyć w cenę robót odpompowanie wody w celu umożliwienia realizacji stojącego przed nim zadania poprzez istniejący przepust, który do tego służy.
Ad. 9
Sposób odprowadzenia wody nie powinien spowodować jakichkolwiek zniszczeń w obrębie prowadzonych robót.
WSG. 271.3.2013 Załuski, dnia 13.05.2013r.
Wszyscy uczestnicy przetargu
WRPG. 271.3.2013
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Załuski zwana dalej Zamawiającym informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego symbolem WSG. 271.3.2013 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
„Odnowa centrum miejscowości Wojny , gm. Załuski”
I. Została wybrana oferta złożona przez:
P.T.-H. WAPNOPOL Adam Nowakowski
Ul. Nadrzeczna 12
06-450 Glinojeck
z ceną oferty brutto 581 355,81 zł
(słownie: pięćset osiemdziesiąt jeden tysięcy trzysta pięćdziesiąt pięć zł 81/100)
Uzasadnienie wyboru:
Oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu i w związku z tym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.
Na podstawie kryterium „najniższa cena” oferta uzyskała 100 punktów.
Streszczenie oceny i porównania złożonych do przetargu ofert:
Lp. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Punkty w kryterium CENA |
1 |
MKL-BUD Michał Lulis Ul. Joliot Curie 19/35 02-646 Warszawa |
741 979,85 zł |
78,35 |
2 |
Konsorcjum firm KAMA BIS-EUROKOP Ul. Jana Kazimierza 5, 05-126 Nieporęt |
595 356,43 zł |
97,65 |
3 |
MELWOBUD UL. Niechodzka 7, 06-400 Ciechanów |
715 936,89 zł |
81,20 |
4 |
PBO i RI „INŻYNIERIA”Sp. z o.o. Ul. Mazowiecka 9, 09-100 Płońsk |
1 600 344,91 zł |
36,33 |
5 |
PT-H WAPNOPOL Adam Nowakowski Ul. Nadzreczna 12, 06-450 Glinojeck |
581 355,81 zł |
100 |
Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszamy do udziału w kolejnym przetargu .
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z art.94.ust.1 pkt.2 ustawy Pzp
WÓJT GMINY ZAŁUSKI
/-/ Romuald Woźniak
Otrzymują:
1. strony wg wykazu znajdującego się w aktach sprawy
2. a/a
Zamieszczono:
1. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Załuskach
2. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Załuskach www.ugzaluski.bip.org.
Załuski: ODNOWA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI WOJNY GM.ZAŁUSKI
Numer ogłoszenia: 197042 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137982 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach, Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODNOWA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI WOJNY GM.ZAŁUSKI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odnowa centrum miejscowości Wojny poprzez modernizację stawu retencyjnego w ww. miejscowości. Planowana modernizacja stawu będzie polegała na jego odmuleniu i pogłębieniu z 1 do 2,5 m, przez co zostanie zwiększona jego możliwość odbierania i magazynowania wód powierzchniowych - zwiększenie kubatury stawu z ok. 6 tys. do ponad 13 tys. m3. W skład zakresu zamówienia wchodzą: - roboty ziemne, - plantowanie, - skarpy i brzeg, - krawężniki, - odwodnienie, - nasadzenia i trawniki, - elementy małej architektury.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-1, 45.24.00.00-1, 45.40.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIEBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWE WAPNOPOL ADAM NOWAKOWSKI, NADRZECZNA 12, 06-450 GLINOJECK, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1016042,89 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 581355,81
-
Oferta z najniższą ceną: 581355,81 / Oferta z najwyższą ceną: 1600344,91
-
Waluta: PLN.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
- Data udostępnienia w BIP: 2013-05-21
- Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-05-21 11:07:53
- Liczba odsłon: 1286
- Historia dokumentu: