Załuski: Bieżące utrzymanie dróg żwirowych i gruntowych na terenie gminy Załuski, wiosna - jesień 2013 r
Numer ogłoszenia: 101078 - 2013; data zamieszczenia: 13.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.
· Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie dróg żwirowych i gruntowych na terenie gminy Załuski, wiosna - jesień 2013 r.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Transport kruszywa naturalnego wraz z plantowaniem. W ramach usługi należy zabezpieczyć transport i rozplantowanie 4000 m³ kruszywa na wskazane drogi gminne na terenie gminy Załuski. Zamawiający posiada własne kruszywo i załadunek. Żwirownia znajduje się w m. Karolinowo gm. Załuski . Wymagany jest transport kruszywa samochodami samowyładowczymi o ładowności max. do 12 m ³ ze względu na małą szerokość pasów drogowych ( 2,5 do 4 m ) przewidzianych do remontu. Kruszywo dostarczane będzie na odległość od 1 km do 10 km ( średnio 6 km) Transport kruszywa odbywać się będzie sukcesywnie, bezpośrednio na drogi gminne na telefoniczne żądanie Zamawiającego. Zamawiający za każdym razem określi ilość transportowanego kruszywa oraz miejsce dostawy, w którym kruszywo ma być rozplantowane .Dostawa ma być realizowana transportem Wykonawcy, bądź transportem wynajętym na koszt i ryzyko Wykonawcy. 2) Profilowanie dróg gminnych. Długość dróg do profilowania: w okresie wiosennym ok. 50 km oraz w okresie jesiennym ok. 50 km. Łącznie ok.100 km. Długość profilowanych dróg należy traktować szacunkowo. Długość ta może się zwiększyć lub zmniejszyć w zależności od rzeczywistych potrzeb w okresie trwania umowy. Zamówienie podzielone jest na dwa etapy: I etap - transport kruszywa oraz profilowanie w okresie wiosennym II etap - transport kruszywa oraz profilowanie w okresie jesiennym.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.00.00.00-8, 45.23.31.40-2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE PRZEWIDZIAŁ WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
· Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
· III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
· III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
· III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada co najmniej jedną równiarkę drogową. Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.
· III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
· III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
o Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
· III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
· wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
· III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
· oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
· aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
· wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
· III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
· nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
· nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą : treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa , to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.. 4. Zgodnie z art. 26 ust. 2d wykonawca wraz z wnioskiem lub ofertą , składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej , o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY ZAŁUSKI, ZAŁUSKI 67,09-142 ZAŁUSKI , POK.22.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2013 godzina 09:00, miejsce: URZĄD GMINY ZAŁUSKI, ZAŁUSKI 67,09-142 ZAŁUSKI , POK.8 BIURO OBSŁUGI INTERESANTA.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
SPECYFIKACJA
siwz_wiosna_2013_r.doc- ORAZ ZAŁĄCZNIKI
Zawiadomienie
WSG. 271.2.2013 Załuski, dnia 25.03.2013r.
Wszyscy uczestnicy przetargu
WRPG. 271.2.2013
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Załuski zwana dalej Zamawiającym informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego symbolem WSG. 271.2.2013 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
Bieżące utrzymanie dróg żwirowych i gruntowych na terenie gminy Załuski ,
wiosna-jesień 2013
I. Została wybrana oferta złożona przez:
PHU Anna i Janusz Bugajewscy
09-100 Płońsk,
Ul. Wyszogrodzka 60
z ceną oferty brutto: 85 899,00 zł
(słownie: osiemdziesiąt pięć tysięcy osiemset dziewięćdziesiąt dziewięć zł 00/100)
Uzasadnienie wyboru:
Oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu i w związku z tym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.
Na podstawie kryterium „najniższa cena” oferta uzyskała 100 punktów.
Streszczenie oceny i porównania złożonych do przetargu ofert:
Lp. |
Nazwa i adres wykonawcy |
Cena oferty brutto |
Punkty w kryterium CENA |
1 |
POLHILD 1, 05-230 Kobyłka, ul. H. Sienkiewicza 13 |
121 647,00 zł |
70,61 |
2 |
KRUSZYWOSORT PHU, 26-600 Radom, ul Marglowa 83 |
196 800,00 zł |
43,65 |
3 |
REN-KOP, 09-230 Bielsk, ul. Chabrowa 45 |
125 460,00 zł |
68,47 |
4 |
P.P.U.H.B. FORMAT , 26-807 Radzanów, Rogolin 30 |
101 350,00 zł |
odrzucona |
5 |
BRUK-AND , 26-807 Radzanów, Rogolin 30 |
89 760,00 zł |
95,70 |
6 |
Zarząd Dróg i Mostów Sp. z o.o., 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 8 |
120 540,00 zł |
71,26 |
7 |
P.W.PROMOTOR, 06-461 Regimin, Pawłowo 36 H |
107 033,00 zł |
80,25 |
8 |
Usługi Budowlane i Transportowe, 09-140 Raciąż, Kossobudy 7 |
89 790,00 zł |
95,67 |
9 |
PHU Anna i Janusz Bugajewscy, 09-100 Płońsk, ul .Wyszogrodzka 60 |
85 899,00 zł |
100 |
10 |
TIP-TOP, 09-200 Sierpc, u. Mickiewicza 29 A |
97 725,00 zł |
87,90 |
11 |
Usługi Transportowe Budowlane i Drogowe Stare Pieścirogi, ul. Kolejowa 1, 05-191 Nasielsk |
123 000,00 zł |
69,84 |
12 |
WAPNOPOL, 06-450 Glinojeck, ul. Nadrzeczna 12 |
201 474,00 zł |
42,64 |
13 |
Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o., 09-100 Płońsk, ul. 19-tego Stycznia 39 |
110 700,00 zł |
77,60 |
14 |
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o , 09-100 Płońsk, ul. 19-tego Stycznia 62 |
160 515,00 zł |
53,51 |
Zamawiający informuje, że w powyższym postępowaniu odrzucono oferty następujących Wykonawców:
- oferta nr 4 P.P.U.H.B. FORMAT , 26-807 Radzanów, Rogolin 30
Uzasadnienie: oferta nr 4 została odrzucona na podstawie art. 89 ust.1 pkt.5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ((Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 z późń. zm.) ponieważ została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zamawiający wezwał Wykonawcę do uzupełnienia dokumentów tj. do przedstawienia listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych , albo informacji o tym ,że Wykonawca nie należy do grupy kapitałowej. W wyznaczonym terminie Wykonawca nie uzupełnił brakujących dokumentów i w związku z tym został wykluczony z postępowania na podstawie art.24b ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, jego oferta została odrzucona.
W związku z powyższym postanawia się jak na wstępie
Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszamy do udziału w kolejnym przetargu .
Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z art.94.ust.1 pkt.2 ustawy Pzp
WÓJT GMINY ZAŁUSKI
/-/ Romuald Woźniak
Otrzymują:
1. strony wg wykazu znajdującego się w aktach sprawy
2. a/a
Zamieszczono:
1. Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Załuskach
2. Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Załuskach www.ugzaluski.bip.org.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
- Data udostępnienia w BIP: 2013-03-26
- Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
- Data ostatniej aktualizacji: 2013-03-26 09:42:34
- Liczba odsłon: 504
- Historia dokumentu: