Wójt Gminy Załuski zaprasza do skladania  ofert w przetargu nieograniczonym na zadanie pn.:Udzielenie Gminie Załuski w roku budżetowym 2012 kredytu długoterminowego  w kwocie 360 000,00 zł

 


 

Załuski: Udzielenie Gminie Załuski w roku budżetowym 2012 kredytu długoterminowego w kwocie 360 000,00 zł
Numer ogłoszenia: 444912 - 2012; data zamieszczenia: 12.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie Gminie Załuski w roku budżetowym 2012 kredytu długoterminowego w kwocie 360 000,00 zł.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest udzielenie Gminie Załuski w roku budżetowy 2012 kredytu długo terminowego w kwocie 360 000 zł ( słownie: trzysta sześćdziesiąt tysięcy złotych ) z przeznaczeniem na sfinansowanie planowanego deficytu w roku budżetowym 2012 na zadanie inwestycyjne pn .: Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy oraz częściowa przebudowa konstrukcji dachu 2. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia: 1) okres kredytowania : od chwili podpisania umowy do 31.12.2021 r. 2) okres spłaty kredytu 9 lat od 2013 do 2021 roku w 18 ratach półrocznych płatnych na 30.06 i 30.12 następująco: I rata - 30.06.2013 - 20 000 zł II rata - 30.12.2013- 20 000 zł III rata - 30.06.2014- 20 000 zł IV rata - 30.12.2014- 20 000 zł V rata - 30.06.2015- 20 000 zł VI rata - 30.12.2015- 20 000 zł VII rata - 30.06.2016- 20 000 zł VIII rata - 30.12.2016- 20 000 zł IX rata - 30.06.2017- 20 000 zł X rata - 30.12.2017- 20 000 zł XI rata - 30.06.2018- 20 000 zł XII rata - 30.12.2018- 20 000 zł XIII rata - 30.06.2019- 20 000 zł XIV rata - 30.12.2019- 20 000 zł XV rata - 30.06.2020- 20 000 zł XVI rata - 30.12.2020- 20 000 zł XVII rata - 30.06.2021- 20 000 zł XVIII rata - 30.12.2021- 20 000 zł 3) splata odsetek kredytu będzie następować w okresach kwartalnych , płatnych w ostatnim roboczym dniu każdego kwartału począwszy od daty uruchomienia kredytu: 4) waluta kredytu PLN: 5) karencja w spłacie kapitału kredytu od dnia podpisania umowy do dnia 29.06. 2013 r.: 6) kredyt pozostawiony zostanie do dyspozycji Gminy Załuski w I transzy przelewem na konto Zamawiającego: 7) w przypadku gdy termin spłaty kredytu upływa w dzień wolny od pracy , uważa się że termin spłaty został zachowany jeśli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty; 8) zamawiający zastrzega sobie możliwość spłaty części lub całego kredytu bez opłat , odsetek i prowizji od kwoty spłaconej przed terminem; 9) w ofercie należy zastosować stawkę WIBOR 1M obowiązującej na dzień 04.10.2012 r. , która wynosi 4,87 %. Do oferty należy załączyć sposób wyliczenia całości obsługi kredytu: stawkę WIBOR 1M, marżę banku i inne opłaty; 10) zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykorzystania pełnej wysokości kredytu bez dodatkowej prowizji i opłat na rzecz Wykonawcy; 11) zabezpieczenie kredytu - weksel in blanco wraz z deklaracją wekslową z kontrasygnatą Skarbnika Gminy; 12) zamawiający nie przewiduje jednorazowej prowizji bankowej z tytułu uruchomienia kredytu; 13) o zmianie wysokości oprocentowania kredytu ( każda zmiana stawki WIBOR) Bank powiadomi Kredytobiorcę na piśmie niezwłocznie po każdej zmianie wysokości oprocentowania; 14) poza kwotami określonymi w ofercie Wykonawca nie pobiera żadnych innych opłat; 15) o wysokości raty odsetkowej w każdym kolejnym okresie odsetkowym Wykonawca (Bank) będzie informował Zamawiającego (Kredytobiorcę) na piśmie na 7 dni przed końcem ich płatności; 16) marża banku stała w całym okresie kredytowania; 17) do wyliczeń oferty należy przyjąć rzeczywistą liczbę dni występujących w miesiącu i w roku; 18) Zamawiający w czasie trwania umowy nie będzie przedstawiał szczegółowych zestawień i analiz odnośnie sytuacji finansowej gminy poza kwartalnymi, półrocznymi i rocznymi sprawozdaniami budżetowymi Rb oraz rocznymi sprawozdaniami finansowymi , opiniami Regionalnej Izby Obrachunkowej w Warszawie nt. wykonania budżetu gminy , które to Zamawiający będzie umieszczał na swojej stronie BIP; 19) od kapitału przeterminowanego Bank pobiera odsetki w wysokości nie wyższej niż 4x stopa kredytu lombardowego Narodowego Banku Polskiego ; 20) Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty dostarczy na żądanie, wybranemu wykonawcy zaświadczeni z Urzędu Skarbowego i Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o niezaleganiu w opłacaniu podatków oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne.. 21) Wszelkie informacje finansowe dostępne są w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Załuskach.- www.ugzaluski.bip.org.pl.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2021.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1)posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - zezwolenie potwierdzające posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności w zakresie objętym zamówieniem , jeżeli ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 roku Prawo bankowe ( Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz.665, z późn. zm.) nakłada obowiązek posiadania takiego zezwolenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • OŚWIADCZENIE

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Formularz ofertowy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Załuski , Załuski 67, 09-142 Załuski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Załuskach pok nr 8 - biuro obsługi klienta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


 

 

ZAŁĄCZNIKI

 

siwz_kredyt_2012.doc

uchwala_rady_gminy.doc

doc20121108174552.pdf - opinia RIO

doc20121108174827.pdf - opinia RIO

doc20121108174853.pdf - opinia RIO


Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP:
  • Data udostępnienia w BIP: 2012-11-12
  • Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-11-12 13:53:01
  • Liczba odsłon: 181

[Liczba odsłon: 2824398]

przewiń do góry