WÓJT GMINY ZAŁUSKI ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT  W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGONA PONIŻSZE ZADANIE

Załuski: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski
Numer ogłoszenia: 45596 - 2012; data zamieszczenia: 15.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: dostawę platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i elearningowych treści z zakresu informatyki. 1.Treści językowe powinny obejmować zakresem co najmniej materiał z zakresu szkoły podstawowej i gimnazjum na poziomach A1 - B1 . 2. Treści informatyczne powinny obejmować zakresem co najmniej treści opisane w syllabusie do egzaminu ECDL lub równoważnym i zostać podzielone na części zgodnie z podziałem tematycznym ECDL lub podziałem innego równoważnego egzaminu. 3. Platforma powinna spełniać wymagania systemu , który zostanie wdrożony w wielu szkołach gminy i umożliwić jej wielopoziomowe zarządzanie , możliwość łatwego wykorzystywania przez nauczycieli do udostępniania treści uczniom i kontroli ich wykonania, samodzielnego przygotowywania treści przez nauczycieli , a także posiadać rozbudowane możliwości raportowania. W szczególności platforma musi spełniać wszystkie poniższe wymagania: 1. możliwość samodzielnego przygotowywania i udostępniania własnych treści przez nauczycieli dowolnych przedmiotów 2. możliwość bezpośredniego wydrukowania przygotowanych treści, w tym testów jako kartkówek dla uczniów 3. możliwość uzupełniania treści tekstowych przez dodawanie grafiki, ścieżki dźwiękowej lub filmowej 4. tworzenie raportów czasu pracy i wyników dla różnych szczebli (uczeń /nauczyciel) 5. możliwość tworzenia kont dostępowych dla rodziców (podgląd pracy ucznia i jego wyników) 6. możliwość rejestracji użytkowników za pomocą wygenerowanego przez system hasła dostępowego oraz możliwość rejestracji użytkowników przez administratora 7. możliwość dodawania uczniów do grup przez administratora jak i nauczyciela 8. możliwość tworzenia przez nauczyciela zadań domowych i udostępniania ich uczniom z określonym terminem realizacji, po upływie którego zadania będą dla uczniów niedostępne 9. możliwość tworzenia przez nauczyciela i udostępniania uczniom testów z określonym terminem, w którym będą one dostępne (np. wtorek, 11.11.2011 od g. 12:00 do 12:45) 10. możliwość tworzenia przez nauczyciela i udostępniania uczniom zadań i testów zawierających te same pytania i zadania, lecz o przemieszanej kolejności (podział na grupy) 11. system wewnętrznej poczty 4. W cenie dostawy platformy należy skalkulować co najmniej 5-letni okres jej przechowywania na serwerze Dostawcy, koszt szkolenia dla wyznaczonego przez Zamawiającego personelu obsługi , koszt 5-letnich upgradedów , szybkość serwera i platformy wystarczającą dla jednoczesnej pracy co najmniej 100 użytkowników ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.19.00.00-6, 48.21.97.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJACY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

      Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

      III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

      • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
      • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

    III.6) INNE DOKUMENTY

    Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

    1) Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

    III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

    IV.3) ZMIANA UMOWY

    Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

    Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

    Strony dopuszczają możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w formie aneksu w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a) zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ.

    IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: URZĄD GMINY W ZAŁUSKACH , ZAŁUSKI 67, 09-142 ZAŁUSKI [PK. 22.

    IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2012 godzina 13:00, miejsce: URZĄD GMINY W ZAŁUSKACH , ZAŁUSKI 67, 09-142 ZAŁUSKI PK. 8 BIURO OBSŁUGI INTERESANTA.

    IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: ZAMÓWIENIE FINANSOWANE ZE ŚRODKÓW UE DZIALANIE 9.1 POKL.

    IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

     

    DOKUMENTY DO POBRANIA

     

    siwz_na_platforma_elerningowa__pokl_2.doc


    DOKUMENTY DO POBRANIA

     

    PYTANIA I ODPOWIEDZI

    Pytanie nr 1

    Proszę o wyjaśnienie jakiego typu materiały i w jakim zakresie powinny zostać zawarte w opracowaniu?

    ·        Chodzi o lekcje uzupełnione grafiką, multimediami?

    ·        Czy powinny znajdować się tam również testy?

    ·        Czy materiał powinien zawierać dyktanda?

    ·        Czy jest jakaś minimalna wymagana liczba lekcji?

    ·        Czy materiał ma być oddzielny dla szkoły podstawowej                               i oddzielny dla szkoły średniej?

    Odpowiedź:

                Na platformie nie mogą znaleźć się materiały w formie gotowych lekcji lecz wyłącznie materiały w formie ćwiczeń i testów w podziale na testy i ćwiczenia gramatyczne oraz testy i ćwiczenia słownikowe.

                Na platformie nie są wymagane dyktanda ponieważ platforma powinna zawierać wyłącznie zadania i testy zamknięte, tak aby system mógł samodzielnie ocenić wszystkie wykonywane przez uczniów zadania.

                Wymagana liczba ćwiczeń: gramatyka – co najmniej 15000 przykładów, słownictwo – co najmniej 8000 przykładów.

    Ćwiczenia powinny zawierać od 5 do 10 przykładów. Na platformie powinno znaleźć się także co najmniej 100 przekrojowych pytań testowych służących pomiarowi wiedzy gramatycznej oraz co najmniej testy z zakresu słownikowego zawierające co najmniej 400 pytań.

                Nie jest wymagane oddzielenie treści dla szkoły podstawowej od treści dla gimnazjum. Ważne jest aby wszystkie ćwiczenia znajdowały się w łatwo nawigowanych folderach pogrupowane wg zagadnień gramatycznych oraz wg tematyki.

     

     

    Pytania

    2.      Jaką liczbę zarejestrowanych użytkowników przewiduje Zamawiający na platformie e-learningowej?

    3.      Czy przedmiotem zamówienia jest zakup licencji na platformę e-learningowej czy też zakup usługi dostępu do nie j na 5 lat?

    4.      Czy Zamawiający żąda przeniesienia na niego pełni praw autorskich i majątkowych tyczących się treści e-learningowych?

    5.      Co zamawiający rozumie pod pojęciem „przechowywania na serwerze Dostawcy” SIWZ pkt.4?

    6.      Jaki zakres tematyczny, czasowy miałoby obejmować szkolenie dla personelu obsługi? Dla ilu osób byłoby one przeznaczone?

     

    Odpowiedź:

     

    Ad.2.

    Dla jednoczesnej pracy co najmniej 100 użytkowników .

     

    Ad.3.

    Przedmiotem postępowania jest zakup pełnej i bezterminowej licencji na platformę.

     

    Ad.4.

    Nie

     

    Ad.5.

    Przez pierwszych 5 lat od zakupu platformy Dostawca będzie zobowiązany do przechowywania jej na swoim serwerze. Innymi słowy platforma będąca własnością Gminy Załuski będzie przez pierwszych 5 lat od jej zakupu bezpłatnie udostępniona przez Dostawcę na jego koszt na serwerze zapewnionym przez Dostawcę. Po tym okresie platforma zostanie przeniesiona na inny serwer lub koszty za użytkowanie dotychczasowego serwera będą ponoszone przez Gminę Załuski.

     

    Ad.6.

    Szkoleniem objętych byłoby:

    - w zakresie administracji platformą – ok. 5 osób

    - w zakresie użytkowania platformą – ok. 30 nauczycieli.

     

     

     

     

    Informacje o dokumencie:

    [Liczba odsłon: 2821644]

    przewiń do góry