WÓJT GMINY ZAŁUSKI ZAPRASZA DO WZIĘCIA UDZIAŁU W PRZETARGU NIEOGRANICZONYM NA ZADANIE:"REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KAMIENICY GM. ZAŁUSKI"

TERMIN SKŁADANIA OFERT - DO 22 GRUDNIA 2011 R DO GODZINY 10:00

TREŚĆ OGŁOSZENIA PONIŻEJ

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:

www.ugzaluski.bip.org.pl


Załuski: REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KAMIENICY GM. ZAŁUSKI
Numer ogłoszenia: 417260 - 2011; data zamieszczenia: 08.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Załuski , Załuski 67/4, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 023 6619096, faks 023 6619503.

·         Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W KAMIENICY GM. ZAŁUSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku Szkoły Podstawowej w Kamienicy gm. Załuski.. 2. Zakres robót obejmuje: a) Roboty przygotowawcze b) Ocieplenie ścian c) Ocieplenie cokołu d) Prace wykończeniowe e) Remont schodów zaplecza kuchennego f) Chodniki i opaska wokół budynku g) Wejście do budynku h) Remont Sali gimnastycznej 3. Szczegółowy zakres robót budowlanych określony jest w: a) Projekcie budowlanym b) przedmiarze robót c) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.44.30.00-4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.06.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 4 000,00 PLN (słownie: cztery tysiące zł 00/100). 2. Forma wadium: Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

·         Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

·         III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).

·         III.3.2) Wiedza i doświadczenie

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie, co najmniej dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. polegające na remoncie elewacji budynku o wartości nie mniejszej niż 150 000,00 zł brutto każda realizacja.

·         III.3.3) Potencjał techniczny

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).

·         III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek niniejszy zostanie oceniony na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca oświadczy, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają co najmniej uprawnienia budowlane (o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej wraz z potwierdzeniem jej członkostwa we właściwej Izbie Samorządu Zawodowego - wymagana 1 osoba.

·         III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

o    Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na podstawie polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych),

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

·         III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

·         wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone

·         wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami

·         oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

·         opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia

·         III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

·         oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

·         aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

·         aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

·         III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

·         nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

·         III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 7 do SIWZ) 3) Kosztorys ofertowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1) termin realizacji - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz w sytuacji określonej w § 4 ust. 2 umowy; Fakt ten zostanie potwierdzony wpisem do dziennika budowy. 2) zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot niniejszej umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, w szczególności kierownika budowy; 3) inne uzasadnione przypadki, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67,09-142 Załuski pok.22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.12.2011 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67,09-142 Załuski pok. nr 8 -biuro obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

                                                                                                                        WÓJT GMINY ZAŁUSKI

                                                                                                                         /-/ Romuald Woźniak

 

DOKUMENTY DO POBRANIA

 

siwz_na_kamienice.doc

remont_kamienica_przedmiar.pdf

15_specyfikacja_-_roboty_dociepleniowe_kamienica.pdf

projekt_kamienica.pdf

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Działając w oparciu o art.38 ust.2 ustawy –Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r. Zamawiający przekazuje Państwu treść zapytań wraz z odpowiedziami dotyczącymi wyżej wymienionego postępowania.

Pytania

1.Prosze o sprecyzowanie opisu wykonania elewacji przedmiaru  poz.14, w specyfikacji jest tynk silikonowy a w przedmiarach akrylowy.

Odpowiedź

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie tynku cienkowarstwowego akrylowego o fakturze baranek 1,5mm tak jak podano w projekcie i przedmiarze. W specyfikacji technicznej w jednym miejscu podano pomyłkowo tynk silikonowy

2.Proszę o dokładne sprecyzowanie obmiaru poz. 26 . Wykonanie  chodnika z kostki brukowej jest podane w mb. Czy to należy traktować jak m2 ,jeżeli nie to proszę podać szerokość chodnika.

Odpowiedź.

Prawidłowa jednostka powinna być {m2}. Kostka brukowa będzie do ułożenia w miejscach wskazanych na rysunku projektu zagospodarowania terenu.

2011                                                                                  Załuski, dnia 05.01.2011 r.

                                                                               

                

 

 

                                                                                                             Wszyscy uczestnicy przetargu

                                                                                                             WRPG. 271.18.2011

                                                                                  

 

                

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

 

        Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Załuski zwana dalej Zamawiającym informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego symbolem WRPG. 271.18.2011 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

 

 „Remont budynku Szkoły Podstawowej w Kamienicy gm. Załuski’.

 

I. Została wybrana oferta złożona przez:

 

JL Jarosław Lewiarz

Ul. Forteczna 27

18-421 Piątnica Poduchowna

Na kwotę: 163 730,44

(słownie: sto sześćdziesiąt trzy tysiące siedemset trzydzieści złotych 44/100)

 

Uzasadnienie wyboru:

Oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu i w związku z tym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

Na podstawie kryterium „najniższa cena” oferta uzyskała 100 punktów.

 

Streszczenie oceny i porównania złożonych do przetargu ofert:

 

L.p.

Nazwa Wykonawcy I adres

cena oferty (zł)

Punktacja)

 

1

 

Usługi Remontowo-Budowlane

R. Kiełpiński

Ul. Płocka 9, 09-451 Radzanowo

 

 

296 053,90 zł

 

55.30

 

2

 

ZUPiH inż. Jan Stanisław Górliński

Ul. Moniuszki 85, 06-200 Maków Mazowiecki

 

 

283 247,04 zł

 

57.80

 

3

 

PHU Artur Piechotka

Ul. Kolejowa 3/110

06-100 Pułtusk

 

179 928,63 zł

 

91.00

 

4

 

PUH MARTEX Tomasz Jechowicz

Ul. Kazuń Nowy 39, 05-152 Czosnów

 

 

226 680,23 zł

 

72,23

 

5

 

JL Jarosław Lewiarz

Ul. Forteczna 27, 18-421 Piątnica Poduchowna

 

 

163 730,44 zł

 

100

 

 

6

 

NOVUM Wyposażenie Placów Zabaw Sławomir Chmieliński

GROM 36, 12-130 PASYM

 

 

226 176,14 zł

 

72,39

 

7

 

Usługi Remontowo-Budowlane Waldemar Rzeźnik

Ul. Rapackiego 11/63 A 26-600 Radom

 

 

 

270 607,50 zł

 

60,50

 

8

 

Budowlana Import Eksport Sp. z o.o.

Ul. Płocka 33 09-140 Raciąż

 

 

250 233,39 zł

 

65,43

 

9

 

Zakład Usługowy TMB MAAT Krystian Karwowski

Ul. Młynarska 7, 01-205 Warszawa

 

 

213 912,14 zł

 

76,54

 

10

 

2M MALINOWSKI Sj.

Ul. Warszawska 9 , 05-152 Czosnów

 

 

270 544,40 zł

 

60,52

 

11

 

PHU PREMIUM Marcin Pijanowski

Ul. Warszawska 17, 06-456 Ojrzeń

 

171 708,31 zł

 

95,35

 

12

 

Przedsiębiorstwo BUDO-LAND Zygmunt Antoni Guzik, Piotr Krupiński, Elżbieta Perkowska Sj.

Ul. Śmiecińska 9, 06-400 Ciechanów

 

 

167 861,33 zł

 

97,54

                                                                                                                                                                                                      

 

 

 

          

         Zamawiający zawiadamia również, iż zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych, może zawrzeć umowę w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. Umowa w sprawie zamówienia będzie mogła zostać podpisana nie wcześniej niż 17 stycznia 2012 r.,

                                                                                                                                                                                            

Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszamy do udziału w kolejnych postępowaniach o udzielenie zamówienia.

 

 

 

                                                                                                   

 

 

                                                                                                                  WÓJT GMINY ZAŁUSKI

                                                                                                                             /-/ Romuald Woźniak

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2821923]

przewiń do góry