Termin załatwienia sprawy
Organizator imprezy, nie później niż na 30 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy, jest zobowiązany do powiadomienia Wójta Gminy o planowanym przeprowadzeniu imprezy.
Ewentualna decyzja o zakazie odbycia imprezy artystycznej lub rozrywkowej powinna być doręczona podmiotowi, który ją organizuje, w terminie 14 dni od dnia złożenia zawiadomienia, nie później jednak niż 10 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia imprezy.
W przypadku stwierdzenia zagrożenia życia, bezpieczeństwa uczestników imprezy lub środowiska naturalnego i mienia publicznego, Wójt Gminy może wydać decyzję administracyjną o niedopuszczeniu imprezy lub przerwania jej w trakcie trwania.
Organizację imprez
niemasowych, artystycznych i rozrywkowych reguluje ustawa
z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu
działalności kulturalnej.
Zawiadomienie winno zawierać dane o imprezie, a w szczególności:
a) imię i nazwisko lub nazwę podmiotu organizującego imprezę artystyczną lub rozrywkową, siedzibę, telefon i adres do korespondencji,
b) rodzaj i charakter imprezy,
c) miejsce, datę, godzinę rozpoczęcia i planowany czas trwania imprezy,
d) przewidywaną liczbę uczestników,
e) określenie planowanych przez organizatora środków służących zapewnieniu bezpieczeństwa uczestników,
f) uzgodnienia ze służbami i instytucjami odpowiedzialnymi za porządek i bezpieczeństwo w mieście (m.in. policja, straż pożarna, pogotowie ratunkowe)
Formularz zawiadomienia o imprezie niemasowej do pobrania:
zawiadomienie_o_imprezie_niemasowej.pdf
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Ilona Szulborska
- Data udostępnienia w BIP: 2019-05-08 15:03:00
- Informacja zaktualizowana przez: Ilona Szulborska
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-05-08 15:10:06
- Liczba odsłon: 2168
- Historia dokumentu: