KLUBY RADNYCH
Zgodnie z zapisami zawartymi w Statucie Gminy Załuski Uchwała Nr 271/LIII/2018 z dnia18 października 2018 r.Rozdział 9 - §75 tj.1. Radny może być członkiem tylko jednego klubu.2. Powstanie klubu zostanie niezwłocznie zgłoszone Przewodniczącemu Rady .3. W zgłoszeniu podaje sie :1) Nazwę klubu ;2) Listę członków ;3) Imię i nazwisko przewodniczącego klubu ;4. W razie zmiany składu klubu lub jego rozwiązania przewodniczący klubu jest obowiązanydo niezwłocznego poinformowania o tym Przewodniczącego Rady .§ 77 pkt.1 Kluby działają w okresie kadencji Rady . Upływ kadencji Rady jest równoznacznyz rozwiązaniem klubów.2. kluby mogą ulegać wcześniejszemu rozwiązaniu na mocy uchwał ich członków , podejmowanych bezwzględną większością w obecności , co najmniej połowy członków klubu.
§ 78 Prace klubów organizują przewodniczący klubów , wybierani przez członków klubu.
§79- Pkt. 1 Kluby mogą uchwalać własne regulaminy .2. Regulaminy klubów nie mogą być sprzeczne ze Statutem Gminy.3. Przewodniczący klubów są obowiązani do niezwłocznego przedkładania regulaminówklubów Przewodniczącemu Rady .4.Postanowienie ust.3 dotyczy także zmian regulaminu .
§. 80 pkt. 1 Klubom przysługują uprawnienia wnioskodawcze i opiniodawcze w zakresie organizacji i trybu działania Rady .pkt. 2 Kluby mogą przedstawiać swoje stanowisko na sesji Rady , wyłącznie prze swych przedstawicieli.
Informacje o dokumencie:
- Informację wprowawdził(a) do BIP: Kowalska Magdalena
- Data udostępnienia w BIP: 2015-01-16 08:13:59
- Informacja zaktualizowana przez: Januszewska Agnieszka
- Data ostatniej aktualizacji: 2019-09-04 12:09:30
- Liczba odsłon: 2576
- Historia dokumentu: