WÓJT GMINY ZAŁUSKI ZAPRASZA DO SKŁADANIA OFERT W PONIŻSZYM POSTEPOWANIU

Adres strony internetowej, na której Zamawiający udostępnia Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia:


 

Załuski: ODNOWA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI WOJNY GM. ZAŁUSKI
Numer ogłoszenia: 137982 - 2013; data zamieszczenia: 09.04.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODNOWA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI WOJNY GM. ZAŁUSKI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odnowa centrum miejscowości Wojny poprzez modernizację stawu retencyjnego w ww. miejscowości. Planowana modernizacja stawu będzie polegała na jego odmuleniu i pogłębieniu z 1 do 2,5 m, przez co zostanie zwiększona jego możliwość odbierania i magazynowania wód powierzchniowych - zwiększenie kubatury stawu z ok. 6 tys. do ponad 13 tys. m3. W skład zakresu zamówienia wchodzą: - roboty ziemne, - plantowanie, - skarpy i brzeg, - krawężniki, - odwodnienie, - nasadzenia i trawniki, - elementy małej architektury.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-1, 45.24.00.00-1, 45.40.00.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 15000 złotych słownie piętnaście tysięcy złotych. Wykonawca wnosi wadium w pieniądzu przelewem na konto zamawiającego Bank Spółdzielczy w Załuskach nr 09 8241 0009 0000 0390 2000 w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, w gwarancjach bankowych lub ubezpieczeniowych , w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.)- przed upływem terminu składania ofert tj. do 26.04.2013 r. do godz. 9:00 z dopiskiem wadium na Odnowę centrum miejscowości Wojny gm. Załuski.Przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. Wadium wnoszone w formie innej, niż pieniężna musi spełniać następujące wymagania musi odpowiadać co do wartości wysokości wadium określonej w specyfikacji, musi odpowiadać co do terminu ważności, terminowi związania ofertą określonemu w specyfikacji,musi zawierać w swojej treści okoliczności, w których gwarant (poręczyciel) wypłaci kwotę wadium Zamawiającemu wraz z klauzulą stwierdzającą, że wypłata nastąpi na pierwsze żądanie Zamawiającego bez protestu gwaranta (poręczyciela),musi być podpisane przez osobę lub osoby upoważnione do reprezentacji gwaranta (poręczyciela), Dowód wniesienia wadium (jeśli jest wnoszone w formie innej niż wpłata pieniężna) powinien być złożony w oryginale oraz kopii. Oryginał gwarancji/ poręczenia powinien być dołączony w odrębnej kopercie. Kopia dokumentu powinna być wpięta do oferty przetargowej. Oferta niezabezpieczona akceptowaną formą wadium zostanie odrzucona. Unormowania dotyczące zwrotu i zatrzymania wadium przez Zamawiającego zostały określone w art. 46 Ustawy Prawo zamówień publicznych

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełnienia w/w warunku wykonawca wykaże, że zrealizował w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwa zamówienia o podobnym zakresie co przedmiot zamówienia tj. w zakresie melioracji zbiorników wodnych, odmulania i/lub pogłębiania o wartości min. 300 000 zł ( trzysta tysięcy zł) każde z załączeniem dowodów czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących , czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.( zał. nr 4 do siwz)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;


 

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2)Parafowany projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3)Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą : treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności , co do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony; gdy do oferty dołączona zostanie kopia pełnomocnictwa , to musi być ona poświadczona za zgodność z oryginałem przez wystawcę pełnomocnictwa lub notariusza.. 4)Wypełniony kosztorys ofertowy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia 1)termin realizacji - w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających terminowe wykonanie robót a także w przypadku wystąpienia robót dodatkowych koniecznych do wykonania podstawowego zakresu zadania oraz konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz w sytuacji określonej w § 4 ust. 4 umowy; 2)zmiany osobowe - zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot niniejszej umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub innych ustawach, 3)inne uzasadnione przypadki, gdy zajdzie konieczność wprowadzenia zmian wynikających z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.6. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach. W takim przypadku Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego z tytułu wykonania części umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Załuski, Załuski 67, 09-142 Załuski pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.04.2013 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski pok nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


DOKUMENTY DO POBRANIA

specyfikacja i załaczniki siwz_wojny.doc

przedmiar_wojny_-_modernizacja_stawu_retencyjnego_04-03-2013.doc

projekt_wojny_odnowa_stawu.pdf

 

PYTANIA

 

Na podstawie art.38.ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych przesyłamy Państwu odpowiedzi na pytania dotyczące wyżej wymienionego zadania.

Pytanie nr 1

Zamieszczenie na stronie internetowej specyfikacji technicznych

Odpowiedź:

Specyfikacja techniczna zostanie zamieszczona.

Pytanie nr 2

Zamieszczenie na stronie internetowej rysunku konstrukcyjnego pomostu..

Odpowiedź:

Zamawiający nie posiada takiego rysunku. Po konsultacji z projektantem  i zgodnie z projektem ,winien to być pomost stalowy (forma zabezpieczenia antykorozyjnego w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego) z pokładem drewnianym długości 6,0 m, szerokość 2,0 m, głębokość zakotwienia 4,0 m.

Pytanie nr 3

Sprecyzowanie jaki gatunki drzew i krzewów przewidziano do nasadzeń, o jakich parametrach.

Odpowiedź

Zamawiający po konsultacji z projektantem proponuje następujące rośliny do nasadzeń:

kaczeniec wodny szt. 5, kosaciec syberyjski 5 szt., pałka szerokolistna 4 szt.,

rutewka orlikolistna 6 szt, tawułki 5 szt., drzewa iglaste 5 szt.

 Pytanie nr 4

Sprecyzowanie parametrów ławek i koszy.

Odpowiedź

Zamawiający proponuje - ławka miejska o konstrukcji stalowej, drewno impregnowane i trzykrotnie malowana lakierobejcą, elementy stalowe lakierowane proszkowo (kolorystyka antykorozyjnego w uzgodnieniu z Inspektorem Nadzoru Inwestorskiego), długość 180 cm, wysokość 75 cm, wysokość siedziska 43 cm, głębokość siedziska 45 cm, listwy o wym. 180x8x4, ilość listew 9.

Kosz betonowy z dnem Kosz betonowy z dnem - frezowany 80L, Ø: 51 cm, H: 78 cm

średnica górna: 51 cm, średnica podstawy: 45 cm, wysokość: 78 cm, pojemność: 80L

Materiał: beton płukany z kamieniem rzecznym lub mieszanką grysów.

Kosz posiada pełne dno z otworem odpływowym co zwiększa jego wagę nadając mu

odpowiednią stabilność.

W komplecie wkład ocynkowany z popielnicą

Pytanie nr 5

Podanie z jakiego kamienia ma być narzut kamienny.

Odpowiedź

Narzut kamienny luzem szerokość 1,50 m, kamień łamany 10-30 cm, odporny na działanie wody i mrozoodporny, odznaczający się dużym ciężarem właściwym, nie może ulegać ługującemu działaniu wody, mięknąć i rozsypywać się. oraz gnejs

SPECYFIKACJA TECHNICZNA

 

sst_modernizacja_stawu_retencyjnego_wojny.pdf

 

Z dokumentacji przetargowej tj. Specyfikacji oraz kosztorysu ofertowego wynika ,że roboty związane z umocnieniem dna i skarp zbiornika będą przeprowadzone w sposób naturalny na „sucho” a tak w rzeczywistości  nie jest. W związku z tym:

Pytanie nr 6

Czy do wykonania wyżej wymienionych robót należy przewidzieć pracę nurków?

Pytanie nr 7

Czy inwestor zakłada stałe odwodnienie wykopu i określi w kosztorysie  ofertowym przewidywany ich zakres oraz wskaże miejsce odprowadzenia wody z odwodnienia?

Ad. 6

Nie przewiduje się pracy nurków.

Ad 7

 Istnieje możliwość odwodnienia zbiornika poprzez istniejący przepust

8. Dlaczego inwestor przyjmując w kosztorysie ofertowym wycenę robót umocnieniowych (wbicie kołków, ułożenie kiszki faszynowej, ułożenie płyt, darniowanie, ułożenie koszy gabionowych) w technologii na sucho nie przewidział kosztów związanych z odwonieniem stawu?                       
 
9. Zrzut wody poprzez wskazany w odpowiedzi przepust spowoduje zalanie posesji pod drogą której on przechodzi (chodzi o odpompowanie kilku tysięcy m3 wody) pytanie
czy inwestor pokryje koszty związane z ewentualnym jej zalaniem?
 

Ad 8

Odpowiadając na zapytania ofertowe uprzejmie informujemy, że wykonawca robót  powinien wliczyć w cenę robót odpompowanie wody w celu umożliwienia realizacji stojącego przed nim zadania poprzez istniejący przepust, który do tego służy.

 Ad. 9

Sposób odprowadzenia wody nie powinien spowodować jakichkolwiek zniszczeń w obrębie prowadzonych robót.

 

 

WSG. 271.3.2013                                                                                   Załuski, dnia 13.05.2013r.                                                                              

                

                                                                                                             Wszyscy uczestnicy przetargu

                                                                                                             WRPG. 271.3.2013

                                                                                  

               

ZAWIADOMIENIE O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY

        Działając w trybie art. 92 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.) Gmina Załuski zwana dalej Zamawiającym informuje, że w prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oznaczonego symbolem WSG. 271.3.2013 prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:

„Odnowa centrum miejscowości Wojny , gm. Załuski”

I. Została wybrana oferta złożona przez:

P.T.-H. WAPNOPOL  Adam Nowakowski

Ul. Nadrzeczna 12

06-450 Glinojeck

z ceną oferty brutto 581 355,81

(słownie: pięćset osiemdziesiąt jeden tysięcy trzysta pięćdziesiąt pięć zł  81/100)

Uzasadnienie wyboru:

Oferta w/w Wykonawcy została uznana za najkorzystniejszą na podstawie kryterium oceny ofert określonego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, tj. zawierała najniższą cenę spośród przedstawionych w ofertach niepodlegających odrzuceniu i w związku z tym uzyskała najwyższą liczbę punktów w wyniku oceny ofert.

Na podstawie kryterium „najniższa cena” oferta uzyskała 100 punktów.

Streszczenie oceny i porównania złożonych do przetargu ofert:

Lp.

Nazwa i adres wykonawcy

Cena oferty brutto

Punkty w kryterium CENA

1

MKL-BUD Michał Lulis

Ul. Joliot Curie 19/35

02-646 Warszawa

741 979,85 zł

78,35

2

Konsorcjum firm KAMA BIS-EUROKOP

Ul. Jana Kazimierza 5, 05-126 Nieporęt

595 356,43 zł

97,65

3

MELWOBUD

UL. Niechodzka 7, 06-400 Ciechanów

715 936,89 zł

81,20

4

PBO i RI „INŻYNIERIA”Sp. z o.o.

Ul. Mazowiecka 9, 09-100 Płońsk

1 600 344,91 zł

36,33

5

PT-H WAPNOPOL Adam Nowakowski

Ul. Nadzreczna 12, 06-450 Glinojeck

581 355,81 zł

100

                                                                                                                                                                                                      

                                                                                                                                                                                            

Dziękując za złożenie ofert w przedmiotowym postępowaniu, zapraszamy do udziału w kolejnym przetargu .

Z wybranym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodnie z art.94.ust.1 pkt.2 ustawy Pzp

                                                                                                   

                                                                                                                      WÓJT GMINY ZAŁUSKI

                                                                                                                             /-/ Romuald Woźniak

Otrzymują:

1.       strony wg wykazu znajdującego się w aktach sprawy

2.       a/a

Zamieszczono:

1.     Tablica ogłoszeń Urzędu Gminy w Załuskach

2.     Biuletyn Informacji Publicznej Urzędu Gminy w Załuskach www.ugzaluski.bip.org.

 

 

Załuski: ODNOWA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI WOJNY GM.ZAŁUSKI
Numer ogłoszenia: 197042 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 137982 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach, Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ODNOWA CENTRUM MIEJSCOWOŚCI WOJNY GM.ZAŁUSKI.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Odnowa centrum miejscowości Wojny poprzez modernizację stawu retencyjnego w ww. miejscowości. Planowana modernizacja stawu będzie polegała na jego odmuleniu i pogłębieniu z 1 do 2,5 m, przez co zostanie zwiększona jego możliwość odbierania i magazynowania wód powierzchniowych - zwiększenie kubatury stawu z ok. 6 tys. do ponad 13 tys. m3. W skład zakresu zamówienia wchodzą: - roboty ziemne, - plantowanie, - skarpy i brzeg, - krawężniki, - odwodnienie, - nasadzenia i trawniki, - elementy małej architektury.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00-1, 45.11.10.00-1, 45.24.00.00-1, 45.40.00.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH NA LATA 2007-2013.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PRZEDSIEBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWE WAPNOPOL ADAM NOWAKOWSKI, NADRZECZNA 12, 06-450 GLINOJECK, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1016042,89 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 581355,81

  • Oferta z najniższą ceną: 581355,81 / Oferta z najwyższą ceną: 1600344,91

  • Waluta: PLN.

 

 

Informacje o dokumencie:

[Liczba odsłon: 2480425]

przewiń do góry