Wójt Gminy Załuski zaprasza do składania ofert w przetargu nieograniczonym na przedmiotowe zadanie.

Załuski: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski
Numer ogłoszenia: 75252 - 2012; data zamieszczenia: 12.03.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Załuskach , Załuski 67, 09-142 Załuski, woj. mazowieckie, tel. 23 6619013, faks 23 6619013 wew. 114.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zaluski.iap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Zakup i wdrożenie platformy do szkoleń elearningowych oraz elearningowych treści z zakresu języka angielskiego i informatyki dla potrzeb projektu Uczę się dla siebie realizowanego w szkołach z terenu Gminy Załuski. Przedmiot zamówienia obejmuje: Platforma e-learningowa Platforma powinna spełniać wymagania systemu, który zostanie wdrożony w 6 szkołach Gminy Załuski i umożliwiać jej wielopoziomowe zarządzanie, możliwość łatwego wykorzystywania przez nauczycieli do udostępniania treści uczniom i kontroli ich wykonania, samodzielnego przygotowywania treści przez nauczycieli, a także posiadać rozbudowane możliwości raportowania. W cenie dostawy platformy należy skalkulować przechowywanie jej na serwerze Dostawcy do końca czerwca 2013 roku , koszt szkolenia dla wyznaczonego przez Zamawiającego personelu obsługi, szybkość serwera i platformy wystarczającą dla jednoczesnej pracy co najmniej 100 użytkowników. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1Wymogi ogólne: a polska wersja językowa systemu, b opracowanie i wdrożenie wszystkich funkcji systemu na serwerach dostawcy min. 1 rok, c obsługa przez przeglądarkę internetową, d bezpieczeństwo treści, e możliwość tworzenia grup szkoleniowych w ramach jednej jednostki i niezależne administrowanie w ramach jednostki np. szkoły, f wejście przez stronę www z panelem logowania CMS, g możliwość logowania i pracy jednocześnie przez co najmniej 100 osób, 2Budowa szkoleń: a możliwość samodzielnego przygotowywania i udostępniania własnych treści przez nauczycieli dowolnych przedmiotów, bmożliwość bezpośredniego wydrukowania przygotowanych treści, w tym testów jako kartkówek dla uczniów, c możliwość uzupełniania treści tekstowych przez dodawanie grafiki, ścieżki dźwiękowej lub filmowej w dowolnym formacie. d możliwość tworzenia przez nauczyciela zadań domowych i udostępniania ich uczniom z określonym terminem realizacji, po upływie którego zadania będą dla uczniów niedostępne, e możliwość tworzenia przez nauczyciela i udostępniania uczniom testów z określonym terminem, w którym będą one dostępne, np. wtorek, 11.11.2011 od g. 12:00 do 12:45 f możliwość tworzenia przez nauczyciela i udostępniania uczniom zadań i testów zawierających te same pytania i zadania, lecz o przemieszanej kolejności, podział na grupy, g informacja o zrealizowaniu materiału przez ucznia i jego wynikach, h powiadomienie ucznia o nowym materiale, 3Administrowanie szkoleniami: azarządzanie i administrowanie grupami użytkowników, btworzenie raportów czasu pracy i wyników dla różnych szczebli uczeń- nauczyciel, cmożliwość tworzenia kont dostępowych dla rodziców -podgląd pracy ucznia i jego wyników, dmożliwość rejestracji użytkowników za pomocą wygenerowanego przez system hasła dostępowego oraz możliwość rejestracji użytkowników przez administratora, emożliwość dodawania uczniów do grup przez administratora jak i nauczyciela, flisty uczestników,glisty nauczycieli,hlisty administratorów,isystem wewnętrznej poczty, 4Szkolenia: aWykonawca przeprowadzi jednodniowe szkolenie dla 12 osób administrujących platformę e-learningową w zakresie: -administrowania platformy (publikowanie szkoleń, zarządzanie treścią, monitorowanie parametrów, tworzenie raportów), -worzenia i zarządzania kontami użytkowników platformy, -wykonywania i odtwarzania kopii zapasowych, -wykonywania eksportów danych z bazy danych, -korzystania z modułu raportowego i ankietowego. 5Gwarancja jakości: aminimum okres do końca czerwca 2013 od dnia wdrożenia platformy to znaczy od dnia jej uruchomienia, 6Bezpłatne wsparcie techniczne: aod dnia wdrożenia platformy do końca czerwca 2013 roku. 1E-learningowe treści z zakresu języka angielskiego Treści powinny obejmować zakresem co najmniej materiał z zakresu szkoły podstawowej i gimnazjum na poziomach A1-B1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1Treści powinny spełniać następujące warunki ogólne: aumożliwiać automatyczne sprawdzanie przez system poprawności odpowiedzi udzielanych przez ucznia, a w przypadku odpowiedzi błędnych - automatyczne pokazywanie poprawnej odpowiedzi, bzawierać ćwiczenia i zadania zamknięte i otwarte o urozmaiconym wyglądzie i funkcjonalnościach. 2Treści językowe: agramatyka jęz. angielskiego, bćwiczenia sprawdzające, a także informacje wyjaśniające w podziale na poszczególne zagadnienia gramatyczne, cmin. liczba ćwiczeń: 1200. 2.E-learningowe treści z zakresu informatyki Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. 1. Treści powinny spełniać następujące warunki ogólne: aumożliwiać automatyczne sprawdzanie przez system poprawności odpowiedzi udzielanych przez ucznia, a w przypadku odpowiedzi błędnych- automatyczne pokazywanie poprawnej odpowiedzi bzawierać ćwiczenia i zadania zamknięte o urozmaiconym wyglądzie i fnkcjonalnościach 2 Treści informatyczne oparte na poziomie programu nauczania szkoły podstawowej i gimnazjum aBudowa komputera bPodstawowe wiadomości o sieciach komputerowych i usługach internetowych cPodstawowe wiadomości dotyczące arkusza kalkulacyjnego - MS Excel dPodstawowe informacje o edytorze tekstu i grafiki ePodstawowe wiadomości o sieci komputerowej fEdytor tekstu MS Word gEdytor grafiki Paint hBazy danych MS Access iPrezentacja multimedialna MS Power Point jPodstawy języka HTML kUsługi internetowe strony www. poczta lLiczba ćwiczeń - minimum 1200.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.31.00-0, 80.53.20.00-1, 80.58.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: BRAK

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczególnego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 ust. 1 (zał. nr 2 do SIWZ). Ocena spełniania warunku wymaganego od wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia/ nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Formularz oferty na wykonanie zamówienia (zał. Nr 1 do SIWZ) 2) Parafowany projekt umowy (zał. Nr 5 do SIWZ) 3) Dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a) zmianą prawa mającą wpływ na termin lub zakres wykonania zamówienia, b) zmiany podmiotowe po stronie Zamawiającego i Wykonawcy, c) wystąpienie okoliczności niezależnych od Wykonawcy (przy zachowaniu przez niego należytej staranności) skutkujących niemożliwością dotrzymania terminu realizacji przedmiotu zamówienia. d) zmiany wysokości podatku VAT, jeżeli w okresie obowiązywania umowy nastąpi zmiana przepisów podatkowych, e) zmiany podmiotu trzeciego (podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia), a nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, f) jeżeli konieczność wprowadzenia takiej zmiany wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w ogłoszeniu o zamówieniu lub SIWZ , o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugzaluski.bip.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urzad Gminy w Załuskach Załuski 67, 09-142 Załuski pok. 22.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Urzad Gminy w Załuskach Załuski 67, 09-142 Załuski pok. 8 biuro obsługi interesanta.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków europejskich w ramach POKL działanie 9.1.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

 

 

DOKUMENTY  DO POPBRANIA:

siwz_na_platforma_elerningowa.doc

 

PYTANIA I ODPOWIEDZI

 

Pytania

1.      Czego dokładnie dotyczy wymóg „bezpieczeństwa treści” platformy e-lerningowej, która jest przedmiotem zamówienia (wymogi ogólne, pkt. d)?

2.      Czy w ramach zamówienia Wykonawca ma dostarczyć jedną platformę e-lerningową, która zostanie podzielona na 6 szkół czy każda ze szkół ma posiadać własną kopię platformy (wymogi ogólne, pkt.e)?

3.      Jakie są oczekiwania Zamawiającego w odniesieniu do panelu logowania CMS (wymogi ogólne, pkt.f)?

4.      Prosimy o uszczegółowienie stwierdzenia odnoszącego się do dowolności formatu plików, w których będą dodawane grafika, ścieżki dźwiękowe lub filmowe uzupełniające treści tekstowe na platformie. Czy oznacza to że Wykonawca może zadecydować w jakim formacie będą materiały multimedialne dodawane do treści tekstowych (budowa szkoleń, pkt.b)?

5.      Prosimy o uszczegółowienie punktu związanego z możliwością rejestracji użytkowników za pomocą wygenerowanego przez system hasła dostępowego. Kto dokładnie ma dokonywać rejestracji użytkowników na platformę (administrowanie szkoleniami, pkt.d)?

6.      Czy na treści znajdujące się platformie e-lerningowej mają składać się jedynie ćwiczenia i testy czy również ekrany zawierające treści teoretyczne (e-lerningowe treści z zakresu języka angielskiego i informatyki)?

7.      Czy 12 osób, które mają zostać przeszkolone z zakresu administrowania platformą e-lerningową będą posiadały wykształcenie informatyczne (szkolenia)?

8.      Czy w przypadku podpisywania dokumentów wchodzących w skład oferty przez osoby inne niż wymienione we wpisie do rejestru lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, pełnomocnictwo dla tej osoby musi być potwierdzone notarialnie?

Ad. 1.

Zamawiający wymaga aby treści umieszczone na platformie były zabezpieczone przed nieautoryzowanym dostępem z zewnątrz przy wykorzystaniu odpowiednich mechanizmów.

Ad.2.

Ma to być jedna platforma, do której dostęp będą miały wszystkie szkoły.

Ad.3

Platforma ma umożliwiać wygodne zarządzanie treściami na niej umieszczonymi.

Ad.4.

Dopuszczalne są pliki, które bez problemów można odtworzyć przy wykorzystaniu systemu operacyjnego Windows oraz przeglądarki internetowej.

Ad.5.

Osoby administrujące platformą

Ad.6.

Teoria+ćwiczenia+testy

Ad.7.

Nie wszystkie, częściowo będą to po prostu nauczyciele

Ad.8.

            Nie

PYTANIA

9. jaka jest wymagana powierzchnia danych serwera? Serwer powinien zapewnić przechowywanie danych aplikacji (platformy elearningowej) oraz treści z j.angielskiegi i informatyki oraz konta użytkowników (ok 400 osób) oraz ok 40 nauczycieli wraz z utworzonymi przez nich własnymi treściami.


10. ilu będzie użytkowników platformy? (nie jednoczesnych, tylko ogółem ilość utworzonych kont) - jak wyżej: ok 400 uczniów i ok 40 nauczycieli


11. jaki jest termin realizacji platformy oraz treści z języka angielskiego i informatyki? - zgodnie z umową 7 dni od podpisania umowy.


12. co dokładnie rozumieją Państwo pod pojęciem wsparcie techniczne? W jakiej formie (e-mail, telefon) oraz w jakiej liczbie godzin miesięcznie? - wsparcie techniczne na wypadek kłopotów z funkcjonowaniem serwisu lub stwierdzonych usterek technicznych. Wsparcie ma zapewnić ich usuwanie , a także odpowiadanie na pytania i problemy w formie mailowej oraz telefonicznej. W szczególnych przypadkach także przyjazd na miejsce.

Informacje o dokumencie:
  • Informację wprowawdził(a) do BIP: Rybicka Monika
  • Data udostępnienia w BIP: 1970-01-01
  • Informacja zaktualizowana przez: Rybicka Monika
  • Data ostatniej aktualizacji: 2012-03-16 13:48:38
  • Liczba odsłon: 171
  • Historia dokumentu:

[Liczba odsłon: 2515546]

przewiń do góry